W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe" Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną oraz inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych i determinanty ich kapitału. Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze swych prawie 30-letnich doświadczeń badawczych w zakresie marek, ich kreowania, postrzegania i kształtowania ich kapitału, przedstawiła w pracy analizę ujętą w szerszym kontekście uwzględniając reputację organizacyjną. Włączenie do tej publikacji badań przeprowadzonych wśród menedżerów i konsumentów traktowanych jako jedną z grup interesariuszy zewnętrznych pozwoliło Autorce na kompleksowe przedstawienie reputacji i kapitału marek korporacyjnych z perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. Progresywnym rozwiązaniem jest użycie modelowania równań strukturalnych z zastosowaniem dwóch metod, które dotychczas używano równolegle. Ponadto Autorka zaproponowała model podstawowy i rozszerzony. Książka jest kierowana do osób zainteresowanych problematyką marek korporacyjnych, ich zarządzaniem i kreacją jednocześnie ze sfery akademickiej, jak jeszcze praktyki biznesowej poczynając od mikroprzedsiębiorców a kończąc na korporacjach międzynarodowych. Na przestrzeni lat, autorka prowadząc badania w zakresie kapitału marek, a także metod jego konceptualizacji, kwantyfikacji i determinant i architektury marek, rozwoju marek własnych i zachowań konsumentów wobec marek, zauważyła przestrzeń dla identyfikacji ram analitycznych luki badawczej wpisującej się w obszar nauk o zarządzaniu i jakości. Dotychczas zagadnienie kapitału marki i jej reputacji analizowano równolegle, zależności pomiędzy nimi badano w nielicznych opracowaniach. Podobnie zagadnienie kapitału i reputacji marek korporacyjnych analizowano w oddzielnych przestrzeniach badawczych, nie identyfikując wzajemnych zależności. Nie analizowano również kapitału i reputacji marek korporacyjnych w kontekście ich tożsamości i wizerunku oraz reputacji organizacyjnej. Kontekst dziedzictwa i przywództwa marek korporacyjnych nie podlegał eksploracji empirycznej w odniesieniu do reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ich tożsamości i wizerunku oraz reputacji organizacyjnej. Tak określoną przestrzeń należy wyróżnić jako problem badawczy.(ze wstępu)(…) dotychczas żaden badacz w Polsce nie przedstawił tak pogłębionej próby poznania zagadnienia reputacji i kapitału marek korporacyjnych, ujmując to w sposób dynamiczny i wielowymiarowy, jak uczyniła to dr hab. H. Górska-Warsewicz w ocenianej monografii. Jest to ujęcie kompleksowe obejmujące całość rozważań.Autorka wypełnia ową lukę (…). Dokonuje ona w recenzowanej monografii niebanalnych logicznie, poznawczo i aplikacyjnych rozstrzygnięć z punktu widzenia praktyczności nauk o zarządzaniu i jakości. Niniejsza monografia akcentuje się bezapelacyjnie na tle innych pozycji traktujących o tej tematyce. Jest świeżym i ugruntowanym badawczo, podkreślającym się na tle literatury nowym spojrzeniem na problematykę marek korporacyjnych.prof. Dr hab. Dr h.c. Multi Bogdan Nogalski (z recenzji) Oceniając oryginalność stawianych tez, a także zasadność podejmowanych badań, stwierdzam, że recenzowana publikacja jest nowoczesna na polskim rynku wydawniczym. Podejmowana w publikacji tematyka nie jest szeroko opisywana na rodzimym rynku. Publikacja stanowi idealne uzupełnienie i zwiększenie dyskusji na temat komunikacji naukowej w Polsce.prof. Dr hab. Łukasz Sułkowski (z recenzji)