Uwaga! Wszystkie egzemplarze zakupione w PRZEDSPRZEDAŻY zostaną podpisane przez autora Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega obfitość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania.
Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, jednocześnie w modelach pracy, jak i postawach ludzi.
Zmieniły się zapotrzebowania, a co z tego wynika kryteria pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: • jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; • co robić, a czego z pewnością nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; • którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; • dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich.
Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują funkcjonalny wymiar dzisiejszego zarządzania, i {pomocn|przydatn)e menedżerom narzędzia – kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania. „Książka jest cennym źródłem inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce doskonalić swoje umiejętności zarządzania i rozwijać silne przywództwo.
Pokazuje, jak podnosić kompetencje w dzisiejszym złożonym świecie biznesu, gdzie globalne zmiany, rosnące wyzwania i dynamiczne trendy w zarządzaniu wymagają ciągłego rozwoju i adaptacji". Sebastian Drzewiecki, VP, Country Manager Poland, Softserve (fragment przedmowy)