Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najmocniej dobrych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna nabyć, lecz po pierwsze precyzyjnie to, co jest niezbędne ich firmie, a po drugie w osiągalnie najkorzystniejszej cenie... Przy czym wyrażenie "najkorzystniejsza wartość" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego aniżeli dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy bezustannie uzbrajają się w świeże triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy - i tak to się toczy.
Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, lecz też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika. Jeśli zatem chcesz przyswoić główne zasady rządzące zakupami i skorzystać jednocześnie z przystępnie zaprezentowanej wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktyków, nie czekaj - czytaj!
W książce: