Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR i obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak demonstruje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej 2.0" to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury będziesz potrzebował dwóch narzędzi: ołówka i smartfona albo komputera. Ołówek będzie potrzebny do dopełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do oglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.
Dzięki tej książce:
– przygotujesz sprawną strategię kampanii wyborczej,
– udoskonalisz swoje wystąpienia publiczne,
– nauczysz się prowadzić kampanię bezpośrednią,
– przygotujesz niebanalne materiały wyborcze,
– dowiesz się, jak sprawnie współpracować z mediami,
– nauczysz się produktywnie wykorzystywać internet.
Książka ta posiada:
– dziesiątki przykładów i ćwiczeń,
– schematy wyborcze,
– {pomocn|przydatn)e lektury,
– interaktywne kody QR,
– aktualne trendy w Polsce i za granicą,
– rozbudowany moduł mediów społecznościowych.
Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem „Drzewa kampanii wyborczej", które po raz pierwszy ukazało się w 2014 roku.
Ze szkoleń i doradztwa prowadzonych przez autora tej książki – Sergiusza Trzeciaka –skorzystało dotychczas kilka tysięcy osób, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Sergiusz Trzeciak pracował nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagał budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.
Projekt okładki: Karol Tyczyński.