Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej.
„ nowe Supermedium" to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta, a także naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technice, proponując użytkownikom świeże ekscytujące doświadczenia.
Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji. Publikacja porządkuje dużo rozmiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technice. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego.
Publikacja jest dziełem zezwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki temu tematyka zagadnienia została ujęta niezwykle szeroko.
Czytając zawarte w książce prace wchodzimy w labirynt, z którego nie ma dzisiaj wyjścia. Zmiany w sferze medialnej zachodzą tak gwałtownie i tak głęboko, iż współcześni badacze mogą jedynie stawiać pytania, z których najważniejszym jest pytanie – co dalej? Do czego doprowadzą zmiany technologiczne – do drugiego, nierzeczywistego świata, do powstania nowych zupełnie form odbioru? Być może, ale nikt tego nie wie bez wątpienia.
Jakie treści oferować będą media i supermedia, o których mowa w książce, jak zmienią się gatunki i formaty? W jaki sposób będą te media finansowane i w jaki sposób mierzona będzie widownia i aktywne uczestnictwo? Przecież od dokładnych, targetowanych mierników zależą przychody i komercyjne zyski