producent wygrana to producent należycie zakomunikowana
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek niepokaźnych zrobić producenta obfite. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego typu kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a dzisiaj przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Wyszukasz tu niemało cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania producenta obszarów, jakimi są:
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się równocześnie osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm i pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło {pomocn|przydatn)ej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.