Instagram, to medium społecznościowe, które od kilku lat przeżywa prawdziwy rozkwit. W czasie, gdy popularność Facebooka spada, Instagram wciąż zyskuje na znaczeniu, docierając do coraz większej liczby użytkowników. Prosty przekaz w postaci fotografii lub filmów, okraszony kilkoma słowami komentarza, odpowiednimi hashtagami i linkiem w bio - to wszystko, co konieczne, aby dotrzeć do swej docelowej grupy i stać się influencerem na Instagramie. Ale czy to naprawdę taka nieskomplikowana sprawa?
Niezupełnie. Na Instagramie działa aktualnie około 9 milionów Polaków. Wielu z nich jedynie pasywnie korzysta z platformy, przeglądając treści innych lub sporadycznie publikując własne posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w rewelacyjnie przemyślany sposób, generując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi i producenta osobistą. Dzięki czemu niejednokrotnie osiągają także pokaźne dochody. Konkurencja jest wielka, ale możliwości są otwarte dla każdego. Jeśli więc marzysz o byciu influencerem na Instagramie, ta książka ujawni przed Tobą ich tajemnice i pomoże zdobyć tyle obserwujących, ile tylko sobie zażyczysz.
W książce odnajdziesz odpowiedzi na dużo pytań oraz szczegółowe omówienia przeróżnych aspektów związanych z Instagramem, np:
Pozostałe rozdziały książki zawierają poręczne wskazówki dotyczące nagrywania i publikowania treści, zrozumienia algorytmów Instagrama, skutecznego wykorzystania hashtagów, zdobywania nowych obserwujących oraz zarabiania na platformie. W dodatku, książka omawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem konta oraz analizą danych i statystyk dotyczących aktywności na Instagramie.
MITY o ZARABIANIU przez które wciąż NIE MASZ PIENIĘDZY
Rozmowa Marcina Osmana z Mirosławem Skwarkiem