Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym,wspaniały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie zapewniają sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć.
Nie wystarczy wykazać się odwagą, by założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż kupujący sami się zjawią, prowadzi do klęski.
W tej dostępnie napisanej książce odnajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o nadzwyczajnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni konsumenci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego.
Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków.
Działanie tych strategii można genialnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu choćby bez dostępu do którejś z sieci reklamowych. W książce: koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w innowacyjnym marketingu siedem tajników tworzenia grupy swych wyśmienitych klientów osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram O tych sposobach nie mówi się głośno!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.