Chcesz, żeby Twoja firma była spora? Chcesz,konsumenci ją lubili, żeby chcieli z nią obcować i żeby - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas zabrać się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że żeby zbudować silną producenta, trzeba mieć ogromny budżet.
Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, potrzebny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie firmy zaczniesz od podstaw.
Od tego, jak korzystnie poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.jednakowo jak dom budowany bez fundamentów, równie brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr.
Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia firmy krzyczą do nas z reklam: idealna jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi.
Jeśli to tylko wydmuszka, produkowana, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... Bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak niemało korzyści może przynieść należycie skonstruowana strategia firmy. Nie idź na skróty.
Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki temu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany poprzez konsumentów.
O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - poprzez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja producent. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł.
Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swej firmy. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania.
Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię poprzez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji.
Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej firmy podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z znikomych w obfite.Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu.
Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swym doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu oraz w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii producenta.
„Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją rewelacyjną rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.
Tytuł Strategia firmy krok po kroku, czyli jak z marek niewiele znaczących zrobić marki spore Autor Krzysztof Wadas Wydawnictwo One Press EAN 9788328387966 ISBN 9788328387966 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1