Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i wykonywanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują z ochotąj, szczęśliwsze zespoły są produktywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą błyskotliwe sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, iż dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu.
Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, żeby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć sprawność w swym zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do postępowości.
W tym nad wyraz użytecznym, a zarazem ciekawie napisanym poradniku odszukasz sporo przykładów atrakcyjnych gier, innowacyjnych narzędzi i sprawnych, gotowych do wdrożenia prawidłowych praktyk. Przekonaj się, iż można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, udoskonalać skuteczność pracy i pobudzać innowacyjność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, iż możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć produktywność, produktywniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, sprawniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności.
Zespół jest zbyt ważny, aby pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.