Zdjęcia Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 (One Press)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: One Press
62,99 zł 62,27 zł Rabat 1%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Pracuj z sensem!Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część...

Proponowany wporownywarce artykuł Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 62,27 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiej analizy kilkuset sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328381582

Oprawa

Twarda

Sprawdź promocyjne oferty na Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 (sklep TaniaKsiazka.pl)

62,27 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 (sklep Empik)

62,99 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktu zastosowane w naszym rankingu indeksowane są praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Pracuj z sensem!
Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez pokaźną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem podkreślałem praktyczną poręczność moich twierdzeń, przekonując, iż ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają skuteczniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe.

W ostatnim czasie zacząłem zauważać widoczną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykammarki, które stworzenie przychylnego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką efektywność traktują jak środek do realizacji tego celu.
Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux Pracować inaczej i opisana w niej idea "organizacji turkusowej", gdzie klasyczne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Tę książkę adresuję do wszelkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program można aby uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (na dodatek w Polsce). Wszędzie gwarantuje jednocześnie radość z pracy, jak i znacznie wyższą efektywność działania.

Nowa wersja książki została też poszerzona o ergonomiczną metodykę wdrażania „turkusowego TQM", którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości. Opiera się ona na przekonaniu, iż zbudowanie „turkusowej organizacji" to nie "przeszkolenie załogi" w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi.


Andrzej Jacek Blikle — profesor matematyki w zakresie matematycznych podstaw informatyki, pracownik PAN i członek Academia Europaea (Europejskiej Akademii Nauk). Prezes zarządu stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i Rady Fundacji Centrum im. Adama Smitha i ponad dwudziestu innych organizacji. Jest także dyplomowanym mistrzem cukierniczym. W latach 1990 – 2010 kierował firmą A. Blikle, rozwijając ją w tym czasie z jednej cukierni do piętnastu placówek w Warszawie i ośmiu w sieci franchisingowej poza Warszawą. Dziś jest członkiem jej rady nadzorczej.


Nagrody przyznane pierwszemu wydaniu książki „Doktryna jakości":

  • Pierwsze miejsce w kategorii najkorzystniejszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 organizowanym przez Dziennik Gazeta Prawna.
  • Nagroda Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w roku 2016 Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-2015.

Recenzje:

Pierwsze wydanie "Doktryny jakości" miało postać notatek do wykładów autora w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez pokaźną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Zachęcani do porzucenia metody kija i marchewki, w większości uważali, iż to utopia. W ostatnim czasie autor spotyka producenta, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką sprawność traktują jak środek do realizacji tego celu. Nowa wersja książki została poszerzona o funkcjonalną metodykę wdrażania "turkusowego TQM", nazwaną Tropem Jakości. Opiera się ona na przekonaniu, iż zbudowanie turkusowej organizacji to nie "przeszkolenie załogi" z nowych procedur, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej równocześnie porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i zdobycia nowych nawyków oraz opanowania nowych narzędzi.
Personel Plus (2017-01-01)

Drugie wydanie kultowej książki prof. Andrzeja Jacka Bliklego, koncentrujące się wokół "organizacji turkusowej", w której tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu autor postanowił uczynić motywem przewodnim drugiego wydania swej książki. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcieliby, żeby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program gwarantuje równocześnie radość z pracy, jak i pokaźnie wyższą sprawność działania.
Marketer +, Nowa Sprzedaż (2016-11-16)


Spis treści

Nagrody przyznane pierwszemu wydaniu (15)
Podziękowania do pierwszego wydania (17)
Podziękowania do drugiego wydania (19)
Co nowego w drugim wydaniu (21)
Prolog (25)
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE
Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania pracy (37)
1.1. Cele organizacji gospodarczej (37)
1.2. Społeczeństwo wiedzy (39)
1.3. Obywatelska przedsiębiorczość (43)
1.4. Żyj i pracuj z sensem (47)
Rozdział 2. Turkusowa ewolucja (51)
2.1. Perspektywa historyczna (51)
2.2. Turkus - jak ja go widzę (51)
2.2.1. Demokracja partnerska (52)
2.2.2. Nowa filozofia życia i pracy (53)
2.2.3. Samozarządzanie czy samoorganizacja? (56)
2.3. Droga do turkusu i jakości (57)
2.3.1. Nowa perspektywa (57)
2.3.2. Turkusowa cywilizacja pracy (58)
2.3.3. Turkusowa struktura organizacyjna (60)
2.3.4. Drużyny akcyjne (61)
2.3.5. Rola byłego kierownictwa (63)
2.3.6. Turkusowa kultura jakości (64)
2.3.7. Krok po kroku (65)
2.3.8. Czy to się może udać? (65)
2.4. Studia przypadków (67)
2.4.1. Morning Star (67)
2.4.2. Buurtzorg (70)
2.4.3. Egon Zehnder International (72)
2.4.4. Mary Kay Cosmetics (75)
2.4.5. W.L. Gore & Associates (77)
2.4.6. Semco (78)
2.4.7. Marco (79)
2.4.8. Brewa (82)
CZĘŚĆ II. BUDOWANIE RELACJI
Rozdział 3. Gdy słuchasz i mówisz (89)
3.1. Uważność (89)
3.1.1. Aktywne słuchanie (89)
3.1.2. Asertywność (91)
3.1.3. Komunikowanie (92)
3.2. Spór (97)
3.2.1. Wygrał-przegrał czy wygrał-wygrał (97)
3.2.2. Konsensus (99)
3.3. Krytyka (102)
3.3.1. Prokurator i coach (102)
3.3.2. Skarga podwładnego na szefa (105)
3.3.3. Gdy masz problem z własnym szefem (105)
3.4. Pułapki, błędy i problemy (105)
3.4.1. Manipulacja (106)
3.4.2. Raport na zamówienie (108)
3.4.3. Arogancja i upokorzenie (108)
3.4.4. Złość (110)
3.4.5. Gdy nasze uwagi są ignorowane (111)
3.5. Trudne rozmowy (113)
3.5.1. Jacek i Marek? warstwa zewnętrzna (114)
3.5.2. Anatomia trudnej rozmowy (115)
3.5.3. Jacek i Marek? warstwy wewnętrzna i historyczna (115)
3.5.4. Wojna czy pomieszczenie (117)
3.5.5. Rozmowa O RZECZY (118)
3.5.6. Niewątpliwa prawda? ojciec i syn (119)
3.5.7. Nie zakładaj, iż on tak chciał? Karol i Ewa (120)
3.5.8. Porzućmy oskarżenia? szefowa i asystent (121)
3.5.9. Pokojowo o uczuciach? matka i syn (123)
3.5.10. Jacek i Marek? niełatwa rozmowa (125)
Rozdział 4. Strach przed mówieniem prawdy (133)
4.1. Analiza zjawiska (134)
4.1.1. Typy strachu (134)
4.1.2. Koszty strachu (135)
4.1.3. Przyczyny strachu (136)
4.1.4. Okoliczności wywołujące strach (136)
4.1.5. Zwolnienia z pracy (141)
4.2. Drogi wyjścia (142)
4.2.1. Od czego zacząć (142)
4.2.2. Porozmawiajmy o strachu (143)
4.2.3. Norma zachowania (144)
4.2.4. Gdy przychodzi zła wiadomość (145)
4.2.5. Eliminuj wieloznaczne zachowanie (146)
4.2.6. Dyskutuj o niedyskutowalnym (147)
4.2.7. Podejmowanie decyzji (149)
4.2.8. Czarnowidztwo (152)
Rozdział 5. Inteligencja emocjonalna (155)
5.1. Dwie składowe inteligencji (155)
5.2. Nasze kluczowe talenty emocjonalne (156)
5.3. Jak radzić sobie z brakiem talentu (161)
5.4. Jednostkowe traktowanie talentów (161)
5.5. Strategia rozwoju kapitału ludzkiego w firmie (162)
5.6. Gdy jesteś przełożonym (163)
CZĘŚĆ III. BUDOWANIE MOTYWACJI
Rozdział 6. Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo? (167)
6.1. Nowa wiedza (167)
6.2. Zaufanie i odpowiedzialność (168)
6.3. Koszty przemocy (171)
6.4. Koszty partnerstwa (173)
6.5. Czym są przemoc i partnerstwo (174)
6.6. Dlaczego jedne marki odnoszą sukces, a inne nie (175)
Rozdział 7. Warianty i źródła motywacji (179)
7.1. Korzyści i wartości (179)
7.2. Motywacyjne sprzężenie zwrotne (186)
7.3. Turkusowe stanowisko pracy (187)
7.4. Zarządzanie podmiotowe i przedmiotowe (190)
7.5. Organizacja zaangażowana (192)
7.6. Dysonans godnościowy (194)
Rozdział 8. Przemoc (197)
8.1. Archetyp kija i marchewki (197)
8.2. Postawa a zachowanie (205)
8.3. Cel główny a zagrywka (209)
8.4. Dwie pułapki (213)
8.5. Słabi i silni? przeciwnicy (214)
8.6. Premia za jakość i skuteczność (217)
8.7. Dźwignia premiowa? namawianie do stwarzania pozorów (222)
8.8. Zarządzanie przez cele? pułapka specjalna (228)
8.8.1. Stan wyjściowy (229)
8.8.2. Motywacja? pierwsza próba (229)
8.8.3. Niezbędny konsultant (230)
8.8.4. MBO w Jutrzni SA (230)
8.8.5. Pierwsze wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (232)
8.8.6. Drugie wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (234)
8.8.7. Ocena systemu po roku (235)
8.8.8. Czy można było uniknąć tych problemów? (236)
8.8.9. Premia dla rady nadzorczej (237)
8.8.10. Nierówne szanse w grze (237)
8.8.11. Opinia niezależnego eksperta (239)
8.8.12. MBO w oczach Edwardsa Deminga (241)
8.9. Wina czy przyczyna (242)
8.10. Współzawodnictwo (245)
8.11. Podsumowanie modelu przemocy (248)
8.11.1. Samosprawdzająca się przepowiednia (248)
8.11.2. Gry wojenne (249)
8.11.3. Kto z kim prowadzi grę wojenną (253)
8.11.4. Trzy prawa o dualności (256)
Rozdział 9. Partnerstwo (257)
9.1. Jeżeli nie marchewkij, to co? (257)
9.2. Zasada 4W (258)
9.2.1. Współpraca (259)
9.2.2. Wartość (260)
9.2.3. Dobór (262)
9.3. Z czego trzeba zrezygnować (263)
9.3.1. W drodze od przemocy do partnerstwa (264)
9.3.2. Młodsi i starsi - partnerzy (265)
9.3.3. Rezygnacja z ocen rocznych (266)
9.3.4. W sprawie lenistwa (268)
9.4. Pułapki zarządzania bez kija i marchewki (269)
9.5. Archetyp słońca i deszczu (271)
9.6. Pochwały a wyrazy uznania (273)
9.7. Prezent wraz z wyrazami uznania (275)
9.8. Premia roczna - miseczka (276)
9.9. Reforma systemu wynagrodzeń sprzedawców (279)
9.9.1. Sytuacja wyjściowa (280)
9.9.2. Lepsi nie są lepsi (281)
9.9.3. Lepsi są lepsi (281)
9.9.4. Sposobu lepszych nie da się powielić (281)
9.9.5. Sposób ulepszonych da się powielić (281)
9.9.6. Lepsi pracują więcej (281)
9.9.7. Lepsi umieją więcej (282)
9.10. Nieporozumienia w sprawie partnerstwa i zaufania (284)
9.10.1. Partnerstwo to nie kumplostwo (284)
9.10.2. Partnerstwo nie wyklucza dowodzenia (285)
9.10.3. Partnerstwo nie wyklucza monitoringu (285)
9.10.4. Partnerstwo to nie demokracja ateńska (286)
9.11. Fundament strategiczny (288)
9.11.1. Konstrukcja fundamentu strategicznego (288)
9.11.2. Realizacja strategii (290)
9.12. Przemoc a etyka w biznesie (293)
Rozdział 10. Zarządzanie bez budżetu (295)
10.1. Jak to się zaczęło (295)
10.2. Budżet kontraktowy (298)
10.3. Prognoza nawigacyjna (300)
10.4. Porównanie modeli (303)
10.5. Kilka wniosków (305)
Rozdział 11. System wynagrodzeń (307)
11.1. Kształtowanie systemu wynagrodzeń (307)
11.2. Przykładowy system wynagrodzeń (309)
11.3. Aktualizacja systemu wynagrodzeń (311)
11.4. Niełatwy okres transformacji (311)
11.5. Reakcje pracowników (313)
11.6. Symetryczna relacja między firmą a pracownikiem (315)
Rozdział 12. Kompendium zarządzania procesowego (317)
12.1. Hierarchiczna struktura organizacyjna (317)
12.2. Zarządzanie wiedzą (318)
12.3. Procesowa struktura organizacyjna (320)
12.4. Pojęcie procesu (324)
12.5. Hybrydowy model przejściowy (325)
12.6. Przepływy pomiędzy procesami (326)
12.7. Interesariusze procesu (330)
12.8. Obowiązki wykonawców procesów (331)
12.9. Obowiązki właściciela cyklu (333)
12.10. O czyją wiedzę powinien dbać właściciel cyklu (334)
12.11. Uprawnienia właściciela cyklu (335)
12.12. Pełnomocnicy właścicieli procesów (336)
12.13. Kierownicy zespołów (336)
12.14. Dyżurni zespołów (338)
12.15. Zarządzanie procesowe a klasyczne (339)
12.16. Model kariery pracownika (341)
CZĘŚĆ IV. DROGA DO JAKOŚCI
Rozdział 13. Zasady podstawowe (345)
13.1. Filozofia jakości a filozofia turkusu (345)
13.2. Dwa słowa wstępu (346)
13.3. Edwards Deming w Japonii (346)
13.4. Doktryna Jakości (349)
13.5. Wady są jak zarazki (350)
13.6. Zasada stałego doskonalenia (352)
13.7. Zasada współpracy (353)
13.8. Zasada racjonalności (353)
13.9. Czym jest jakość (354)
13.10. Jakość a wartość (356)
13.11. Niska jakość kosztuje (358)
13.12. Dobra praca to lekka praca (361)
13.13. Nie oczekuj perfekcji? oczekuj postępu (361)
13.14. Myślenie systemowe (362)
13.15. Czternaście zasad Edwardsa Deminga (365)
13.16. Sześć śmiertelnych chorób (368)
13.16.1. Brak wytrwałości w konsekwentnym dążeniu do celu (368)
13.16.2. Nacisk na zyski w krótkim okresie (369)
13.16.3. Przeglądy kadrowe, wynagrodzenie zależne od sprawności (370)
13.16.4. Mobilność członków kierownictwa (373)
13.16.5. Zarządzanie firmą jedynie na podstawie widocznych liczb (374)
13.16.6. Twarda kultura zarządzania (376)
13.17. Cztery zasady Henry'ego Forda (378)
13.18. Zbigniew Bujak o policji drogowej i służbach celnych (379)
Rozdział 14. Specyficzne drogi do TQM (387)
14.1. Sześć sigma (387)
14.2. Szczupłe zarządzanie (389)
14.3. Droga Toyoty (392)
14.4. Tropem Jakości (393)
Rozdział 15. Inkubatory jakości (395)
15.1. Czym są inkubatory jakości (395)
15.2. Trampoliny i bariery (399)
15.2.1. Idea warsztatu (399)
15.2.2. Aby się chciało chcieć (400)
15.2.3. Trampoliny (401)
15.2.4. Trampoliny godnościowe (403)
15.2.5. Bariery (404)
15.2.6. Ustalenie zakresu analizy (405)
15.2.7. Ustalenie listy barier (406)
15.2.8. Zgłaszanie barier (407)
15.2.9. Ustalanie nazw dla rodzin pokrewieństwa (408)
15.2.10. Referendum z hierarchią (410)
15.2.11. O czym dowiadujemy się z analizy barier (414)
15.2.12. O czym należy pamiętać przy analizowaniu barier (415)
15.2.13. Cztery kroki do usunięcia barier (416)
15.2.14. Inne zastosowania diagramów pokrewieństwa (419)
15.3. Metoda 5S - pierwszy krok (419)
15.4. Drzewo wymagań krytycznych dla jakości (420)
15.5. Burza mózgów (421)
15.6. Karuzela pomysłów (423)
15.7. Rybia ość (423)
15.8. Pięć razy dlaczego (424)
15.9. Analiza Pareta (426)
15.10. Tablica jak jest - jak być powinno (429)
15.10.1. Ustalanie problemu (430)
15.10.2. Wypełnianie tabelki (430)
15.11. Tablica plus-delta (433)
15.12. Cykl jakości Shewharta (435)
15.13. Metoda siedmiu kroków (436)
15.13.1. Zasady ogólne (436)
15.13.2. Przykład zastosowania (438)
15.14. Pomóżmy sobie - wspólnota w środku zespołu (446)
15.15. Pomóżmy innym? wspólnota zespołów (446)
Rozdział 16. Jak to wszystko zrealizować (449)
16.1. Od czego zacząć (449)
16.2. Siedem procesów przemiany (452)
16.2.1. Uczymy się asertywnej komunikacji (453)
16.2.2. Kreujemy zaangażowanie (454)
16.2.3. Stwarzamy kulturę pracy zespołowej (456)
16.2.4. Kreujemy fundament strategiczny (456)
16.2.5. Zdobywamy wiedzę i umiejętności (457)
16.2.6. Tworzymy strukturę procesową (458)
16.2.7. Realizujemy zasadę ustawicznego doskonalenia (459)
16.3. Co zrobić, aby się udało (459)
16.3.1. Potencjalne źródła oporu (459)
16.3.2. Przypadek szczególny - producenta rodzinne (462)
16.3.3. Interesariusze wdrożenia (463)
16.3.4. Zmiana nawyków (463)
16.3.5. Podsumowanie (465)
CZĘŚĆ V. ZROZUMIEĆ GŁOS cyklu LOSOWEGO
Rozdział 17. O procesach losowych ogólnie (469)
17.1. Po co nam procesy losowe (469)
17.2. Syndrom balonika (470)
17.3. Procesy deterministyczne i losowe (471)
17.4. Przebiegi i histogramy procesów losowych (474)
Rozdział 18. Głos cyklu (477)
18.1. Procesy normalne (477)
18.2. Karty kontrolne Shewharta (481)
18.3. Procesy uregulowane i rozregulowane (485)
18.4. Statystyczne sterowanie procesami (486)
18.5. Majsterkowanie (487)
18.6. Pułapki oceny procesów "na oko" (489)
18.6.1. Trzy zespoły sprzedawców (489)
18.6.2. Wypadki w fabryce (491)
Rozdział 19. Głos klienta (493)
19.1. Reżim jakościowy procesu (493)
19.2. Stawianie celów (496)
19.3. Syndrom "traf w mój kamień" (499)
Rozdział 20. Odkrywanie ukrytych zaburzeń X (501)
20.1. Sygnały zagłuszone (501)
20.2. Gdy wyjątki stają się regułą (502)
20.3. Gdy precedens stwarza nowy standard (505)
20.4. Ile pomiarów (507)
CZĘŚĆ VI. NARZĘDZIA PROCESOWE
Rozdział 21. Zarządzanie procesami (511)
21.1. Procesowy atlas firmy (511)
21.2. Produkty i ich normy jakości (513)
21.2.1. Dokumenty (514)
21.2.2. Narzędzia (514)
21.2.3. Dokumentacje produktów (515)
21.2.4. Kompleksy produktowe (516)
21.2.5. Techniczne kompleksy narzędziowe (517)
21.2.6. Informatyczne kompleksy narzędziowe (517)
21.2.7. Bazy danych (518)
21.2.8. Kartoteki (519)
21.2.9. Decyzje operacyjne (519)
21.2.10. Zróżnicowane stopnie podejmowania decyzji (521)
21.2.11. Drużyny (523)
21.2.12. Stany rynku (524)
21.2.13. Produkty umiejscowione (525)
21.3. Typy czynności procesowych (525)
21.3.1. Czynności wytwórcze (526)
21.3.2. Czynności zmiany stanu (527)
21.3.3. Czynności przemieszczania (528)
21.3.4. Czynności bez dostawcy (528)
21.4. Warianty czynności procesowych (529)
21.4.1. Czynności sprzedażowe (529)
21.4.2. Czynności logistyczne (529)
21.4.3. Czynności marketingowe (529)
21.4.4. Czynności biurowe (530)
21.4.5. Czynności HR-owe (530)
21.5. Charakterystyczne procesy w organizacji gospodarczej (531)
21.6. Przepływy między procesami (532)
21.7. Poziom szczegółowości procesowego modelu marki (534)
21.8. Różnorodne opisy przedsiębiorstwa (536)
Rozdział 22. Księga standardów (539)
22.1. Dokumenty księgi standardów (540)
22.1.1. Typy dokumentów (540)
22.1.2. Strażnik księgi standardów (541)
22.1.3. Indeksacja dokumentów (541)
22.1.4. Indeksacja załączników (543)
22.1.5. Numeracja wersji standardów (543)
22.1.6. Nazwy plików (543)
22.1.7. Przechowywanie i dostęp do dokumentów KS (544)
22.1.8. Dziennik KS (545)
22.1.9. Spis dokumentów KS (546)
22.1.10. Słownik KS (547)
22.2. Tworzenie, modyfikowanie lub usuwanie standardu KS (548)
22.2.1. Procedura koordynatora (548)
22.2.2. Zasady sprawdzania i zatwierdzania dokumentów KS (551)
22.2.3. Procedura strażnika KS (552)
22.2.4. Dokument opisujący kanon (553)
22.3. Zakresy obowiązków (554)
22.3.1. Strażnik KS (554)
22.3.2. Pozostałe osoby (554)
CZĘŚĆ VII. ZARZĄDZANIE PRZEPŁYWEM informacji
Rozdział 23. Zbiorowa wiedza (559)
23.1. Mądrość stada (559)
23.2. Mądrość tłumu (561)
23.3. Mądrość tłumu witryn internetowych (564)
Rozdział 24. Firma 2.0 - platformy komunikacyjne (565)
24.1. Kanały a platformy (565)
24.2. Warstwy społecznościowe w sieci (567)
24.3. Obawy i uprzedzenia wobec platform (568)
24.4. Kodeks nowoczesnania na SSPS (570)
24.5. Jak zaprojektować SSPS (570)
24.6. Jak wdrożyć SSPS (572)
24.7. Jak ocenić SSPS (573)
DODATKI
Wskazówki bibliograficzne (579 )
Spisy (583)
Bibliografia (589)
Skorowidz (595)

Parametry

ISBN

9788328381582

Oprawa

Twarda

Autor

Andrzej jacek blikle

Wydawnictwo

Onepress

Ilość stron

632

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

One Press

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Barbara P.
Barbara P.
20.05.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla sklepu duże znaczenie
Jeżeli miałeś sposobność skorzystać z proponowanego Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3, FAAF-49662 podziel się z innymi swoją opinią lub recenzją. Napisz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
One press Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy,...
Rekomendacja
One press One press Lit: złoto przyszłości. globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
Ludzie od wyjątkowo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w przystępny sposób magazynować. Stąd się wzięła...
Rekomendacja
One press One press Anatomia intrygi. opowieść o spisku wartym miliony dolarów
Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times...
Rekomendacja
One press Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały...
Rekomendacja
One press Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po customer journey maps One press
Sukces Twojego Klienta, to też Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają...
One press Dowód stawki. proof of stake (pos), powstanie ethereum i filozofia łańcucha bloków One press
Łańcuch bloków ma unikatowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić...
Rekomendacja
One press One press Microinfluencer. jak zarabiać na instagramie, mając małe konto?
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Momentalnie się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia...
Rekomendacja
One press One press Wideotwórca. jak tworzyć filmy w social mediach
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś...
One Press Efekt piaskownicy jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty One press
"Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak produkować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania$161 Jak zachować...
Rekomendacja
One press Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana poprzez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym...
Rekomendacja
One press 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych One press
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na...
One press One press Eventy. jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Organizuj niezapomniane, wydajne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Ochoczo szukamy towarzystwa,...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 800 x 420 mm, szary/orzech
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

56,39 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Zdumiewająca siła przetrwania
Do sklepu Szczegóły

Zdumiewająca siła przetrwania

19,95 zł
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" asygnowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej,...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 740 x 400 x 420 mm, biały
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...