Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu i marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym innowacyjnych książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma „Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics".
Współpracuje z zróżnicowanymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego poprzez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie.
Książka autorstwa mężczyzny Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. Temat już powstała,demonstruje ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Wyjątkowo się cieszę, iż mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z całą pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym.
Prof. Dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Stwierdzam,podana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem pionierskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, niezwykle aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu zastosowania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, iż książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być równocześnie praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia.
Dr hab. Zygmunt Waśkowski prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Tytuł Marketing sportu 2.0 Autor Andrzej Sznajder Wydawnictwo NIEOCZYWISTE EAN 9788366402584 ISBN 9788366402584 Kategoria Poradniki\Sport liczba stron 252 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1