Nikt teraz nie ma wątpliwości,kanon obsługi klienta jest jednakowo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje korzystną reputację producenta i kreuje przewagę nad konkurencją.
W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to stanowczo znaczne, ponieważ informacja o każdym potknięciu producenta błyskawicznie dociera do szerokiego grona odbiorców. "Jak zapewnić doskonałą obsługę klientów" to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza świeże standardy obsługi klienta.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - oczarować klientów jakością obsługi, - kreatywnie i sprawnie rozwiązywać problemy, - nowoczesnać w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, - zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, - radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates - od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta, a także tworzenia kultury skoncentrowanej na kupującye. Do klientów firmy należą m.in.
PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.