Wiedza konieczna mikroprzedsiębiorcy
Masz pomysł na własną markę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak produktywną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci niezbędne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, iż powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?
Oto standardowe problemy, z jakimi na co dzień zmaga się początkujący przedsiębiorca. Za kilka lat pewnie będziesz się z tego śmiać, dziś jednak spędzają Ci sen z oczu. To zrozumiałe — nikt nie jest ekspertem od prowadzenia producenta od samego początku! poprawnie jednak mieć przy sobie mądrego doradcę. Takiego, który zna odpowiedzi na niemało Twoich pytań, a ponadto potrafi wyjaśnić każde zagadnienie w sposób prosty i zrozumiały. Krótko i treściwie. Jeszcze lepiej, gdy swego mentora możesz mieć zawsze... Ze sobą. Gdy możesz przeczytać interesujący Cię fragment rozdziału i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Teraz masz szansę zyskać takiego doradcę: To Twoja firma jest poradnikiem początkującego przedsiębiorcy przygotowanym poprzez praktyków biznesu.
To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i sprawnie rozwinąć Twoją markę!
Partnerem książki jest producent Tax Care, która wspiera niewiele znaczących i przeciętnych przedsiębiorców w zakresie księgowości, a także doradztwa finansowego. Wspólnie z Idea Bankiem stwarza grupę bankowo-księgową, która proponuje klientom kompleksowe rozwiązania finansowe dla firm. W Tax Care, obok usług księgowych, przedsiębiorcy mogą na dodatek skorzystać z wielu prekursorskich i praktycznych rozwiązań, wśród których można wymienić: obsługę kadrowo-płacową, usługi windykacji i faktoringu, czy doradztwo prawne. Na szczególną uwagę zasługuje również elektroniczna księga przychodów i rozchodów oraz możliwość przechowywania dokumentów księgowych w tzw. Chmurze. Wszystko po to,jednocześnie przedsiębiorca na starcie, jak i ten z wieloletnim stażem mógł prężnie się rozwijać.
Recenzje:
Minęło zaledwie kilka miesięcy od debiutu, a już książka „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu" wskoczyła na podium najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. Wydana przed wydawnictwo One Press publikacja, to kompleksowy przewodnik dla przedsiębiorcy, którego autorami są doświadczeni eksperci, ludzie świata biznesu i znani dziennikarze.
Książka „To Twoja marka. 12 kroków do sukcesu" znalazła się na 3. Miejscu najlepiej sprzedających się poradników biznesowo – ekonomicznych Empiku. - Niezmiernie cieszy nas popularność naszej książki. Mamy nadzieję, że będzie ona korzystnym kierunkowskazem, który w 12 krokach poprowadzi czytelnika do sukcesu - mówi Adam Głos, Prezes Tax Care, który jest pomysłodawcą i głównym partnerem książki.
– Książka to zbiór wielu ergonomicznych zagadnień skategoryzowanych w jednym miejscu dzięki współpracy z ekspertami posiadającymi wieloletnie doświadczenie. Wszystko po to, by stworzyć kompleksowy i ergonomiczny poradnik dla przedsiębiorcy – dodaje.
Publikacja dostarcza czytelnikowi szerokiej wiedzy na temat założenia własnej producenta, wyboru odpowiedniej formy rozliczenia, sprawnej promocji i efektywnej sprzedaży. Odnajdziemy tu także rozdziały na temat networkingu, marketingu, działań public relations, zarządzania projektami i ludźmi.
woman-news.pl (2015-06-13)
Jak założyć własną markę? Trzeba spełnić oczekiwania formalne, zarejestrować działalność, zdobyć pozwolenia i środki na jej prowadzenie. Pozyskać i utrzymać klientów. Zadbać o promocję i reklamę. Posiadać zyski i czerpać satysfakcje. I tak dalej. Tylko jak do tego podejść i użyć w przypadku naszej producenta?
Publikacja wydawnictwa One Press i Tax Care to korzystny przykład content marketingu. Czytelnik, a zarazem potencjalny klient drugiej z wymienionych firm, uzyskuje atrakcyjny, najróżniejszy materiał. Nie jest to kolorowy folder reklamowy z ofertą i zdjęciami uśmiechniętych doradców. To kilkanaście tekstów posegregowanych w rozdziały, a także historie przedsiębiorców (tak, są oni klientami Tax Care, a na co liczyliście?).
Oczywiście, w odróżnieniu od konwencjonalnego materiału reklamowego trzeba za niego zapłacić. Czy warto? Tak. Bo? dostajesz kompendium wiedzy o zakładaniu i prowadzeniu firmy. Wprowadza w realia bycia przedsiębiorcą, podpowiada jak sobie radzić z problemami natury formalnej (dokumenty, urzędy, podatki etc.), promocją (marketing, jak zdobyć pracowników o optymalnych kwalifikacjach etc.) i tymi czysto ludzkimi (budowanie harmonii pomiędzy pracą, a życiem osobistym, oddech, odpoczynek, zarządzanie relacjami w zespole etc.). Zwłaszcza rozdziały poświęcone marketingowi i wsparciu coachingowemu (przedsiębiorcy i jego relacji z innymi – pracownikami, klientami, rodziną) stanowią o sile tej pozycji, bo często zapomina się o tym, albo robi to w nieporadny sposób.
Z życia książek (2015-04-24)