Publikacja pokazuje wszystkie najszczególniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi poprzez pracodawców. Szczególnie dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji rozciągliwego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie postępowych, profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania pracowników.
W książce przedstawiono m.in.:
- plan budowy i wdrożenia spójnej strategii świadczeń pozapłacowych w organizacji (m.in. Określenie odbiorców, zasad współpracy z dostawcami, komunikacji, procedury utrzymania systemu oraz monitorowania wydajność kompletu),
- opis korzystnych praktyk tworzenia polityk benefitowych w organizacjach,- wyniki badań, które prezentują najnowsze trendy rynkowe i piękność i dostępność świadczeń dla pracowników,
- politykę benefitów w sytuacji kryzysowej.
Autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy, wykładowcy i studenci studiów podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy Uczelni Łazarskiego oraz członkowie Klubu Compensation & Benefits. Wiedza i doświadczenia, którymi dzielą się z czytelnikami, tworzą niezwykły obraz rozmaitości praktyk benefitowych wykorzystywanych w polskich organizacjach.
Tytuł Benefity. Jak kreować interesującą ofertę dla pracowników Autor Opracowanie zbiotrowe Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788382233902 ISBN 9788382233902 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 212 Oprawa Miękka Wydanie 1