W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się kryteria pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:
jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi" zespołami;
jak rozszerzyć kompetencje techniczne pracowników.
ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 demonstrujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swej praktyce zawodowej specjalizują się w rozmaitych aspektach ZZL.
Publikacja asygnowana jest dla przedsiębiorców, menedżerów i pracowników działów personalnych, a także kadrowo-płacowych. Będzie pomocna też studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
Tytuł Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788382463828 ISBN 9788382463828 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie linia HR liczba stron 148 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1