W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi marka prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie scala wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych.
Analizuje między innymi: na czym polega specyfika usług prawniczych, co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej, zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie usprawniają ilustracje, wykresy i tabele. "Wartością dodaną książki jest jej praktyczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu,prezentuje użyteczne aspekty wykorzystania marketingu w obszarze bardzo trudnym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...).
W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, ale powołano również liczne przykłady użycia przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie.
Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na <> omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego rodzaju wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być praktyczne przykłady zastosowań środków marketingowych.
Dr hab.