Publikacja jest progresywnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest konieczny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi towaru, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długofalowym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten cykl, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię artykułu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię producenta · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. Dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte w trakcie projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, lecz także rewelacyjnym źródłem wiedzy dla wszelkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
- Autorzy: Mruk Henryk
- Ciężar: 0,49
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788301169671
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Miejscowość: Warszawa
- pojemność: 328
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
- Rok wydania: 2018
- Rok wydania: 2019
- rodzaj publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wysokość: 14