Katarzyna Bąkowicz podejmuje się nieprzystępnej próby i próbę tę należy uznać za udaną zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych poprzez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy.
Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, interesująca poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, lecz i momentami ważnej i potrzebnej polemiki z Autorką. Już sam wybór problematyki wyraźnie wskazuje, iż pani Katarzyna Bąkowicz podjęła się analizy problemu nowatorskiego [...] stawiając sobie zadanie ambitne i podwójnie skomplikowane, gdyż podjęła się eksploracji białej plamy badawczej, z którą to, poradziła sobie wyjątkowo korzystnie.
Jej pracę czytam [] jako rozmywanie się kategorii prawdy w kulturze informacyjnej natychmiastowości, stąd sama prawdziwość danych, staje się mniej istotna od możliwości przyciągania uwagi w dobie informacyjnego przeciążenia, co oczywiście odbywa się kosztem jej pauperyzacji i ograniczania jakości prezentowanych informacji.z recenzji Prof.
dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ) Tytuł Fake news. Produkt medialny czasów postprawdy Autor Katarzyna Bąkowicz Wydawnictwo ASPRA EAN 9788382090635 ISBN 9788382090635 Kategoria Literatura, Proza Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa