Zdjęcia Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
Pozostałe książki
Dostępność:Do kupienia
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
Do kupienia w:
89,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Znaczne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
Prezentowany wporownywarce towar Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 89,10 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczych analiz setek sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788325595333
Ilość stron
208
Sprawdź promocyjne oferty na Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
89,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o aktualnych cenach i dostępności towaru użyte w powyższej klasyfikacji indeksowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw.
W pracy zaimplementowano zarówno metody jakościowe, jak...
Parametry
ISBN
9788325595333
Ilość stron
208
Kategoria
Pozostałe książki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Władysław G.
23.01.2025
Czy chcesz podać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeżeli udało Ci się skorzystać z prezentowanego Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe podziel się z nami opinią i oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Pierwszy tom z serii wydawniczej nowe Historie. Jej celem jest wzbogacenie polskiej historii teatru w jej aspekcie metakrytycznym i metodologicznym.W...
Iluzja a realizm... To pierwsze panoramiczne opracowanie w języku polskim dotyczące sztuki holenderskiej XVII w., z uwzględnieniem najwybitniejszych...