Opowieść biznesowa Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania. W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – lubiany specjalista ds.
zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, iż nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty. Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy powiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje złączyć dwie producenta o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej przejrzystości nowoczesnania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swych kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej.
podczas zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Lencioni opisuje trzy lęki, które wywołują, iż usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta.
oferujepraktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć. Pozostaw ego za drzwiami, usiądź komfortowo i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, iż możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, lecz jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta.
Moim marzeniem jest, żeby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad. - J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s Korzystając z prostego, sprawnego modelu, używanego od kilkunastu lat poprzez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najistotniej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku.
Nie mogłem się od tej książki oderwać. - Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, obejrzyj rozmowę Pawła Jaczewskiego oraz Romana Kawszyna w kolekcji SALES B(O)OKS: "W naszym filmie omówimy najważniejsze tematy poruszone w książce i przedstawimy nasze wrażenia i rekomendacje.
Jeśli szukasz inspiracji do zmiany swego życia na lepsze, ta książka jest dla Ciebie!"