Książka jest wyjątkową na rynku wydawniczym prezentacją rozwoju tutoringu w polskim systemie oświaty, będącego nową metodą, traktowaną jako swoista alternatywa dla wychowawstwa klasowego. Publikacja posiada zestawienie treści porządkujących dotychczasową wiedzę o tutoringu, ze wyodrębnioniem oryginalnych korzeni metody, a także polskiego jej zastosowania.
Obok tego wskazuje na skalę obecnego wykorzystania tej metody w polskiej szkole, procedurę jej wdrażania, jak też możliwą przyszłość tutoringu. Książka uzupełniona jest opisem efektów używania tutoringu dla nauczyciela i ucznia, co zostało wykazane przy pomocy badań porównawczych w grupie ponad 600 osób stosujących i nie stosujących tę metodę.
Całość publikacji stanowi zatem kompletne źródło wiedzy dla praktyków i teoretyków, którzy szukają inspiracji do własnej działalności dydaktycznej i badawczej. Tytuł Tutoring w polskiej szkole Autor Adrianna Sarnat-Ciastko Wydawnictwo Difin EAN 9788379309368 ISBN 9788379309368 Kategoria Logopedia i pedagogika, Pedagogika liczba stron 244 Format 16x23 cm Rok wydania 2015 Oprawa broszurowa