Punkt widzenia zaleĹĽy od punktu siedzenia. JeĹ›li siedzisz wysoko albo planujesz, ĹĽe wysoko zasiÄ…dziesz, przygotuj sobie boisko, abyĹ› mółgĹ‚ siÄ™ po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do któłrej grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mółwi o praktyce zarzÄ…dzania firmÄ…. Mało tu teorii, sporo natomiast przykĹ‚adółw z praktyki, trochÄ™ zĹ‚oĹ›liwoĹ›ci, trochÄ™ ĹĽartółw i duĹĽo wskazółwek użytecznych. To ksiÄ…ĹĽka dla tych, któłrych celem jest biznes skuteczny, etyczny i produktywny pod wzglÄ™dem kosztółw, któłrzy ciężko pracujÄ… na markÄ™ swojej producenta, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakoĹ›ci i któłrym zaleĹĽy,klienci i pracownicy stali siÄ™ tej marki ambasadorami.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podrÄ™cznikiem dla studentółw, chyba ĹĽe…, studiujÄ… w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzÄ… do roboty. Ci bowiem znajÄ… realia biznesu i tym Ĺ‚atwiej skonfrontujÄ… rzeczywistość z wizjÄ… nowych moĹĽliwoĹ›ci.
Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą. Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość i producent.
KsiÄ…ĹĽka, któłrÄ… trzymasz w rÄ™ku to lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich menedĹĽerółw - a szczegółlnie szefółw firm - któłrzy znajdÄ… w niej bezcenne rady jak uporzÄ…dkować procedury,ocenić (i docenić!) pracownikółw i zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientółw.