Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany w naszejporownywarce cen towar Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 19,95 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowego porównania olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752769
Ilość stron
213
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności wykorzystane w prezentowanym rankingu są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-276-9 Rok wydania 2015 Wydanie 1 ilość stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 11 1. Usługi społeczne we współczesnym państwie demokratycznym 15 1.1. Teleologiczne aspekty polityki społecznej (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 15 1.2. Innowacja społeczna jako rama teoretyczna dla poszukiwania innowacyjnej koncepcji zarządzania organizacją realizującą wybrane cele polityki społecznej (Martyna Wronka-Pośpiech) 18 1.3. Nowy paradygmat polityki społecznej (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 22 1.4. Usługi społeczne jako dobro publiczne (Maria Kotas) 26 1.5. Miejsce usług społecznych w europejskim modelu socjalnym i strategii „Europa 2020" (Maria Kotas) 32 2. Kultura organizacji świadczących usługi społeczne – podstawy teoretyczne 38 2.1. Pojęcie kultury organizacyjnej, podstawowe koncepcje i podejścia badawcze – kultura organizacyjna w teorii zarządzania: racjonalizm, funkcjonalizm, symbolizm (Anna Adamus-Matuszyńska) 38 2.2. Funkcje i części kultury organizacyjnej (Paweł Kocoń) 47 2.3. Typologie i modele kultury organizacyjnej (Agnieszka Put) 52 2.4. Wykorzystanie modelu konkurujących wartości do diagnozy kultury organizacji świadczących usługi społeczne (Agnieszka Put) 57 2.4.1. Charakterystyka modelu wartości konkurujących 57 2.4.2. Kwestionariusz OCAI 59 2.4.3. Zastosowanie modelu wartości konkurujących 61 3. Teoretyczne uwarunkowania i efekty kultury organizacji świadczących usługi społeczne 64 3.1. Otoczenie zewnętrzne jako czynnik oddziałujący na kulturę organizacji świadczących usługi społeczne (Sabina Ostrowska) 64 3.1.1. Otoczenie organizacji świadczących usługi społeczne 64 3.1.2. Charakter otoczenia organizacji świadczących usługi społeczne i jego wpływ na kulturę organizacji 67 3.2. Związki pomiędzy kulturą organizacyjną a orientacją strategiczną organizacji świadczących usługi społeczne (Martyna Wronka-Pośpiech) 70 3.3. Wpływ kultury organizacyjnej na motywację i zaangażowanie organizacyjne pracowników organizacji świadczących usługi społeczne (Izabela Marzec, Agnieszka Put) 74 3.3.1. Motywacja służby publicznej i motywowanie pracowników organizacji publicznych 74 3.3.2. Zaangażowanie organizacyjne 77 3.3.3. Wpływ kultury organizacyjnej na motywację i zaangażowanie pracowników 80 3.4. Rola kultury organizacyjnej we wzmacnianiu efektywności funkcjonowania organizacji świadczących usługi społeczne (Sabina Ostrowska) 85 3.4.1. Skuteczność organizacji świadczącej usługi społeczne 85 3.4.2. Rola kultury organizacyjnej we wzmacnianiu wydajności usług społecznych 90 4. Kultura organizacji świadczących usługi społeczne, jej uwarunkowania i efekty w praktyce – wyniki badań empirycznych 94 4.1. Metodyka badań ilościowych (Aldona Frączkiewicz-Wronka, Izabela Marzec) 94 4.2. Profil kultury organizacji świadczących usługi społeczne (Izabela Marzec) 98 4.3. Otoczenie organizacji świadczącej usługi społeczne (Sabina Ostrowska) 110 4.4. Orientacja strategiczna organizacji świadczących usługi społeczne i jej relacje z kulturą organizacyjną (Martyna Wronka-Pośpiech) 120 4.5. Kultura organizacyjna jako czynnik kształtowania zaangażowania organizacyjnego i motywacji służby publicznej pracowników w organizacjach świadczących usługi społeczne (Izabela Marzec) 126 4.6. Skuteczność organizacji świadczących usługi społeczne i jej relacje z kulturą organizacyjną (Sabina Ostrowska, Agata Austen) 131 4.7. Podsumowanie wyników badań empirycznych (Izabela Marzec) 136 5. Rola kultury organizacyjnej w zmianie w kierunku profesjonalizacji organizacji świadczących usługi społeczne 140 5.1. Profesjonalizacja usług – charakterystyka pojęcia (Anna Adamus-Matuszyńska) 140 5.2. Uwarunkowania procesu zmiany kultury w organizacjach świadczących usługi społeczne (Agata Austen) 149 5.3. Narzędzia kierowania zmianą kultury w organizacjach świadczących usługi społeczne (Agata Austen) 156 Zakończenie 165 Bibliografia 173 Spis tabel 195 Spis rysunków 197 Załączniki 199
Parametry
ISBN
9788378752769
Ilość stron
213
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Czesław K.
22.12.2024
Wysłane przez konsumentów recenzje i opinie produktu mogą ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli tylko korzystać z proponowanego produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty podziel się z użytkownikami oceną i opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach