Zdjęcia kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
38,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kształcenie specjalne w systemie oświaty. Vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców Autor Teresa Serafin Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA...
Proponowany wporownywarce cen produkt kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców można kupić w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 38,54 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnej analizy kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326435751
Autor
Teresa serafin
Sprawdź promocyjne oferty na kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców (sklep TaniaKsiazka.pl)
38,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności i obowiązujących cen zastosowane w naszym rankingu są zczytywane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Kształcenie specjalne w systemie oświaty. Vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców Autor Teresa Serafin Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3575-1 Rok wydania 2012 liczba stron 400 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów str. 11
Wstęp str. 13
CZĘŚĆ PIERWSZA
Rozdział 1. Organizacja kształcenia specjalnego w szkołach i placówkach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego str. 45
1.1. Istota zmian w zarządzaniu oświatą w gminie i w powiecie w zakresie kształcenia specjalnego str. 45
1.2. Organizacja systemu oświaty, kompetencje organów prowadzących str. 63
1.3. Główne zadania jednostek samorządu terytorialnego jako organów prowadzących szkoły/placówki str. 77
1.4. Konceptualizacja zadań szkoły i placówki na podstawie statutu str. 86
1.5. Główne zadania i decyzje dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym str. 118
1.6. Używanie dokumentacji dotyczącej ucznia do podnoszenia jakości edukacji prowadzonej przez szkoły str. 136
Rozdział 2. Organizacja kształcenia specjalnego w szkołach i placówkach niepublicznych str. 149
2.1. Zakładanie szkół i placówek niepublicznych str. 149
2.2. Główne zadania i decyzje dyrektora szkoły niepublicznej, a także organu prowadzącego str. 154
Rozdział 3. Organizacja pracy szkoły publicznej i niepublicznej str. 162
3.1. Organizacja pracy szkoły integracyjnej str. 162
3.2. Organizacja pracy szkoły specjalnej str. 183
3.3. Kształcenie ponadgimnazjalne w szkołach specjalnych str. 203
3.4. Kształcenie uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub w stopniu znacznym str. 215
3.5. Nowy typ szkoły ponadgimnazjalnej str. 219
3.6. Finansowanie kształcenia specjalnego w szkołach i placówkach publicznych i niepublicznych str. 229
Rozdział 4. Nauczyciele w kształceniu specjalnym i integracyjnym str. 239
4.1. Czas pracy nauczycieli str. 239
4.2. Obowiązki nauczycieli i innych pracowników str. 250
4.3. Współpraca z rodzicami str. 253
Rozdział 5. Organy kontroli i ich uprawnienia str. 260
5.1. Zadania kontrolne organu prowadzącego str. 263
5.2. Nadzór pedagogiczny sprawowany przez kuratora oświaty str. 264
Rozdział 6. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze jako forma spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez dzieci i młodzież z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim str. 278
6.1. Definicja zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i główne zadania str. 278
6.2. Procedury i cele realizacji zajęć rewalidacyjno-wychowawczych str. 280
6.3. Programowanie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych str. 286
Podsumowanie str. 289
CZĘŚĆ DRUGA
Rozdział 1. Świeże rozwiązania organizacyjne służące wyrównywaniu szans edukacyjnych str. 299
Rozdział 2. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka str. 306
Rozdział 3. System oświaty a wczesne wspomaganie rozwoju dziecka str. 308
Rozdział 4. Cykl tworzenia i zatwierdzania projektu pilotażowego programu rządowego WWKSC str. 318
Rozdział 5. Realizacja pilotażu programu rządowego WWKSC str. 323
Rozdział 6. Realizacja zadań wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w środowisku lokalnym str. 336
Rozdział 7. Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w krajach Unii Europejskiej str. 341
Słownik użytkowanych terminów str. 351
Aneks str. 367
Bibliografia str. 391
Spis tabel i schematów str. 397
Parametry
ISBN
9788326435751
Autor
Teresa serafin
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
400
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Alicja W.
28.11.2024
Utwórz z innymi użytkownikami niesamowitą społeczność - wysyłaj opinie opinie i recenzje
Jeśli tylko korzystać z proponowanego produktu kształcenie specjalne w systemie oświaty. vademecum dla organu prowadzącego, dyrektora szkoły, nauczycieli i rodziców podziel się z użytkownikami swoją opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...