Zdjęcia psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
39,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? Autor Tomasz Garstka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8107-073-7 seria...
Prezentowany w naszejporownywarce produkt psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 39,90 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiej analizy olbrzymiej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788381070737
Autor
Tomasz garstka
Sprawdź promocyjne oferty na psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? (sklep TaniaKsiazka.pl)
39,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności towaru i obowiązujących cen wykorzystane w klasyfikacji synchronizowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? Autor Tomasz Garstka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8107-073-7 seria Inspiracje Edukacyjne Rok wydania 2016 liczba stron 496 Format pdf Spis treści PODZIĘKOWANIA | str. 9
WPROWADZENIE | str. 13
ROZDZIAŁ 1 PSYCHOLOGIA I PEDAGOGIKA JAKO DZIEDZINY NAUKI | str. 25
ROZDZIAŁ 2 KOMPETENCJA KRYTYCZNEGO MYŚLENIA | str. 50
ROZDZIAŁ 3 "DLACZEGO NIE DZIAŁA, SKORO UWAŻAM, iż DZIAŁA?" | str. 71
CZĘŚĆ I MODA NA "NEURO" | str. 97
ROZDZIAŁ 4 WYGIMNASTYKOWAĆ MÓZG? | str. 99
ROZDZIAŁ 5 ZAPROGRAMOWAĆ NEUROLINGWISTYCZNIE | str. 130
ROZDZIAŁ 6 POMAGAĆ zespajać SENSORYCZNIE | str. 160
ROZDZIAŁ 7 BYĆ NEURODYDAKTYCZNYM INNOWATOREM | str. 188
CZĘŚĆ II NAUCZANIE BEZ DOWODÓW skutecznOŚCI | str. 211
ROZDZIAŁ 8 STOCZYĆ SIĘ Z PIRAMIDY DALE'A | str. 213
ROZDZIAŁ 9 UTONĄĆ W ZŁUDZENIACH stylÓW UCZENIA SIĘ | str. 230
ROZDZIAŁ 10 WYSZUKAĆ (JAKĄŚ) INTELIGENCJĘ | str. 254
ROZDZIAŁ 11 podciągaĆ SAMOOCENĘ UCZNIÓW | str. 282
ROZDZIAŁ 12 POZNAĆ MOC GRUPOWĄ KLASY | str. 301
CZĘŚĆ III WYCHOWANIE, INTERWENCJA, TERAPIA | str. 329
ROZDZIAŁ 13 CZY NAUCZYCIEL JEST "WYKRYWACZEM KŁAMSTW" UCZNIÓW? | str. 331
ROZDZIAŁ 14 CZY SZKOŁOM GROZI "IDEOLOGIA GENDER"? | str. 354
ROZDZIAŁ 15 CZY RELIGIA W SZKOLE JEST GWARANCJĄ MORALNEGO WYCHOWANIA? | str. 392
ROZDZIAŁ 16 CZY WYZWOLENIE RODZICÓW UCZNIA Z "UWIKŁANIA" MOŻE MU POMÓC? | str. 417
ROZDZIAŁ 17 CZY DEBRIEFING PO SYTUACJACH KRYZYSOWYCH uniemożliwia PTSD? | str. 431
ROZDZIAŁ 18 CZY FREUD I SPÓŁKA posiadają JESZCZE COŚ DO POWIEDZENIA W SZKOLE? | str. 458
NA ZAKOŃCZENIE | str. 485
INFORMACJA O AUTORZE | str. 495
Parametry
ISBN
9788381070737
Autor
Tomasz garstka
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
496
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława L.
22.12.2024
Każda nadesłana opinia klienta ma dla nas bardzo duże znaczenie
Jeżeli skorzystać z psychopedagogiczne mity. jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu? wyślij nam swoją ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.