Firma i jej ochrona, 937D8CC6EB (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
57,96 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł producent i jej ochrona Autor Joanna Jowita Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1864-8 linia Monografie Rok wydania 2009 liczba stron 312 Format pdf Spis...
Prezentowany artykuł firma i jej ochrona, 937D8CC6EB dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 57,96 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnej analizy olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326418648
Autor
Jowita sitko joanna
Sprawdź promocyjne oferty na firma i jej ochrona, 937D8CC6EB
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na firma i jej ochrona, 937D8CC6EB jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
firma i jej ochrona, 937D8CC6EB (sklep TaniaKsiazka.pl)
57,96 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i cen zastosowane w prezentowanym rankingu zczytywane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł marka i jej ochrona Autor Joanna Jowita Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1864-8 seria Monografie Rok wydania 2009 ilość stron 312 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 11 1. Akty prawne 11 2. Czasopisma 12 3. Organy orzekające 13 4. Inne skróty 14 Wstęp 15 Rozdział I Pojęcie i znaczenie gospodarcze producenta 21 1. Ewolucja pojęcia , a także jej ochrony w prawie polskim 21 2. Funkcja i znaczenie gospodarcze marki 29 2.1. Funkcja indywidualizująca marki 29 2.2. Funkcja informacyjna producenta 32 2.3. Funkcja gwarancyjna (jakościowa) marki 33 2.4. Funkcja reklamowa firmy 35 3. Marka a oznaczenia odróżniające wykorzystywane w działalności gospodarczej 36 3.1. Nazwy przedsiębiorstw 36 3.2. Znaki towarowe 42 3.3. Oznaczenia geograficzne 48 3.4. Tytuły prasowe 59 3.5. Szyldy 62 3.6. Adresy internetowe 65 Rozdział II Prawne ujęcie , a także jej ochrony w prawie wybranych krajów europejskich 72 1. Producent w prawie francuskim 72 1.1. Pojęcie firmy i podmioty uprawnione do jej użytkowania 72 1.2. Zasady tworzenia marki 75 1.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do producenta 77 1.4. Zasady korzystania z firmy 78 1.5. Ochrona firmy 82 2. Firma w prawie angielskim 89 2.1. Pojęcie marki i podmioty uprawnione do jej wykorzystywania 89 2.2. Zasady tworzenia producenta 92 2.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do marki 95 2.4. Zasady korzystania z producenta 95 2.5. Ochrona producenta 96 3. Firma w prawie niemieckim 98 3.1. Pojęcie firmy i podmioty uprawnione do jej używania 98 3.2. Zasady tworzenia producenta 101 3.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do producenta 104 3.4. Zasady korzystania z producenta 105 3.5. Ochrona producenta 107 Rozdział III marka jako dobro bronione w świetle przepisów kodeksu cywilnego 111 1. Marka a dobra osobiste służące identyfikacji podmiotów prawa 111 2. Rodzaje firm i reguły ich tworzenia 118 3. Zasady prawa firmowego 131 3.1. Wprowadzenie 131 3.2. Zasada prawdziwości firmy 132 3.3. Zasada wyłączności producenta 137 3.4. Zasada ciągłości producenta 147 3.5. Zasada jedności firmy 153 3.6. Zasada jawności marki 157 Rozdział IV Prawo do firmy i jego ochrona w świetle przepisów kodeksu cywilnego 163 1. Zakres podmiotowy prawa do marki 163 2. Powstanie i wygaśnięcie prawa do producenta 172 3. Treść prawa do marki 184 4. Charakter prawa do producenta 201 5. Ochrona prawa do marki 216 5.1. Ochrona prawa do marki przed jego zagrożeniem albo naruszeniem 216 5.2. Prawne środki ochrony prawa do firmy 230 Rozdział V Podstawy prawne ochrony firmy w innych aktach prawnych 244 1. Ochrona producenta w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 244 1.1. Dopuszczalność ochrony firmy na podstawie przepisów szczegółowych ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 244 1.2. Znaczenie klauzuli generalnej dla ochrony producenta 250 1.3. Cywilnoprawne środki ochrony marki na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 253 2. Ochrona firmy w świetle przepisów ustawy - Prawo własności przemysłowej 258 2.1. Reguły rozstrzygania kolizji pomiędzy prawem do producenta a prawem ochronnym na znak towarowy 258 2.2. Reguły rozstrzygania kolizji pomiędzy prawem do producenta a prawem z rejestracji na oznaczenie geograficzne 267 2.3. Administracyjne i sądowe środki ochrony firmy w świetle ustawy - Prawo własności przemysłowej 269 3. Rola organu rejestrowego w zakresie ochrony i przestrzegania przepisów o firmie 274 4. Ochrona marki przedsiębiorcy zagranicznego w Polsce 281 Podsumowanie 291 Bibliografia 299
Parametry
ISBN
9788326418648
Autor
Jowita sitko joanna
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
312
Rok wydania
2009
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zygmunt M.
13.11.2024
Czy możesz przesłać nam recenzję i opinię o produkcie
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu firma i jej ochrona, 937D8CC6EB podziel się z nami swoją opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...