Zdjęcia naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
65,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej Autor Katarzyna Jasińska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1907-2 linia...
Prezentowany artykuł naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB kupisz w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 65,89 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnych analiz kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326419072
Autor
Katarzyna jasińska
Sprawdź promocyjne oferty na naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB (sklep TaniaKsiazka.pl)
65,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności produktów użyte w prezentowanej klasyfikacji są indeksowane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej Autor Katarzyna Jasińska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1907-2 linia Monografie Rok wydania 2010 ilość stron 368 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 9 Wprowadzenie 13 Rozdział I Ekonomiczne i psychologiczne aspekty naśladownictwa opakowań produktów znanych marek 23 1. Firma 23 1.1. Definicja firmy 24 1.2. Wpływ producenta na wybór towaru przez konsumenta 26 1.3. Ergonomiczne i symboliczne (wirtualne) składniki marki 29 1.4. Firmy detalistów 32 1.5. Korzyści dla producenta wynikające z posiadania silnej producenta 38 1.6. Podsumowanie 41 2. Opakowanie 43 2.1. Definicja opakowania 43 2.2. Funkcje opakowania 44 2.2.1. Funkcja ochronna i funkcja fizycznej organizacji pracy 44 2.2.2. Funkcja informacyjno-edukacyjno-ekologiczna 46 2.2.3. Funkcja promocyjna i funkcja sprzedażowa 47 2.2.3.1. Opakowanie jako "niemy sprzedawca" 48 2.2.3.2. Opakowanie a wizerunek towaru i producenta 49 2.2.3.3. Opakowanie a reklama 52 2.2.3.4. Opakowanie a promocja 55 2.3. Pojęcie towaru zintegrowanego 56 2.4. Podsumowanie 57 3. Faktyczne następstwa naśladownictwa opakowań 59 Rozdział II Zwalczanie naśladownictwa opakowań jako przejawu nieuczciwej konkurencji w wybranych państwach 65 1. Wprowadzenie 65 2. Francja 66 3. Niemcy 73 4. Znaczna Brytania 79 5. Stany Zjednoczone Ameryki 90 5.1. Uwagi wstępne 90 5.2. Funkcjonalność i "estetyczna funkcjonalność" oznaczenia 91 5.3. Zdolność odróżniająca oznaczenia 93 6. Podsumowanie 95 Rozdział III Naśladownictwo opakowań a model przeciętnego konsumenta 97 1. Wprowadzenie 97 2. Konsument w prawie polskim i prawie Unii Europejskiej 101 3. Model przeciętnego konsumenta w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości i sądów polskich 103 4. Przeciętny konsument w świetle dyrektywy 2005/29/WE i ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym 117 5. Przeciętny konsument w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym a ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawo własności przemysłowej 121 6. Podsumowanie 135 Rozdział IV Opakowanie jako przedmiot praw wyłącznych 137 1. Wprowadzenie 137 2. Wzory przemysłowe i niezarejestrowane wspólnotowe wzory przemysłowe 138 2.1. Wprowadzenie 138 2.2. Przedmiot ochrony 141 2.3. Przesłanki zdolności rejestracyjnej wzoru. Przemysłowego 142 2.4. Naruszenie prawa z rejestracji wzoru przemysłowego 149 2.5. Niezarejestrowane wspólnotowe wzory przemysłowe 152 3. Znaki towarowe 154 3.1. Wprowadzenie 154 3.2. Funkcje znaków towarowych 157 3.3. Zdolność odróżniania 159 3.4. Zdolność odróżniająca opakowania jako znaku towarowego 163 3.5. Bezwzględne przeszkody w rejestracji opakowania jako znaku towarowego 173 3.5.1. Konsekwencje zaistnienia przeszkód w rejestracji. Z art. 131 ust. 2 pkt 6 p.w.p. 177 3.5.2. Oznaczenie stanowiące formę uwarunkowaną wyłącznie naturą towaru 178 3.5.3. Oznaczenie stanowiące formę konieczną do uzyskania efektu technicznego 180 3.5.4. Oznaczenie stanowiące formę pokaźnie zwiększającą wartość towaru 182 3.6. Opakowanie jako znak handlowy powszechnie znany i renomowany znak handlowy 195 3.7. Naruszenie prawa ochronnego na znak handlowy i prawa do znaku towarowego powszechnie znanego 201 3.7.1. Naruszenie funkcji oznaczenia pochodzenia 203 3.7.2. Naruszenie funkcji gwarancyjnej i reklamowej znaku towarowego 217 4. Ochrona prawnoautorska 232 4.1. Projekt graficzny opakowania jako utwór w rozumieniu prawa autorskiego 232 4.2. Prawo autorskie a ochrona idei 242 4.3. Naruszenie praw autorskich 245 5. Podsumowanie 249 Rozdział V Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 254 1. Relacja ochrony przyznanej na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji do praw wyłącznych własności intelektualnej 254 2. Czyn nieuczciwej konkurencji 271 3. Artykuł 13 u.z.n.k. 278 4. Artykuł 10 u.z.n.k. 287 5. Klauzula generalna z art. 3 u.z.n.k. 296 6. Podsumowanie 312 Rozdział VI Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek a ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym 315 Zakończenie 331 Bibliografia 339 Orzecznictwo 357
Parametry
ISBN
9788326419072
Autor
Katarzyna jasińska
Wydawnictwo
Kluwer sa wolters
Ilość stron
368
Rok wydania
2010
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogdan N.
13.11.2024
Przesłana recenzja / opinia ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się skorzystać z pokazywanego naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej, E0308C72EB podziel się z odwiedzającymi opinią lub oceną. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie zadowalająca.
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...