Display to próba szerszego spojrzenia na problematykę wystawy i wystawiania, od strony zagadnienia ekspozycji. Wraz z rosnącym - na dodatek w Polsce - zainteresowaniem uprawianiem nie tylko krytyki artystycznej i historii sztuki koncentrującej się na przedmiocie wystawienia, ale także teoretycznej refleksji wokół metod i strategii kuratorskich i ich specyfiki oraz uzależnieniami od warunków chociażby danej przestrzeni czy kontekstów teoretycznych danej instytucji, to, w jaki sposób wystawia staje się powoli kluczowym problemem. Inspirowana korporalnym myśleniem o wystawie zaproponowanym poprzez Mieke Bal antologia pomyślana została jako swoisty przewodnik i chce pokazać interesujące nas zjawisko w bardzo najróżniejszych perspektywach. Skatalogowane teksty mają szczególnie rozmaity charakter. Część to konwencjonalne już dla współczesnej anglosaskiej humanistyki - i dotychczas nie tłumaczone na język polski - ujęcia, dopełnione pracami polskich badaczy przedmiotu. Skategoryzowany materiał został podzielony na trzy, płynnie przechodzące w siebie segmenty zorganizowane wokół poruszanej problematyki, lecz także ze względu na zastosowane poprzez badaczy narzędzia i teorie nieraz powracające w tomie w różnych konfiguracjach: O ramie, O wystawie, O ciele.