\n\nZgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w efekcie brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak aby stanowiła narzędzie przydatne dla użytecznej realizacji celów założonych przy jej wprowadzeniu.
\n\nW książce szczegółowo mówiono następujące kwestie:\n - koncepcję kryteriów prawidłowej i złej wiary na gruncie prawa cywilnego;\n - instytucję zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze w prawie unijnym;\n - rozumienie przesłanki złej wiary przy zgłoszeniu znaku towarowego w prawie polskim w stanowiskach judykatury i nauki prawa;\n - instytucję zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze w kontekście systemowym polskiego prawa znaków towarowych.
\n\nOpracowanie asygnowane jest dla prawników praktyków na co dzień zajmujących się sprawami z tego zakresu. Zainteresuje także osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz przedstawicieli spółek cywilnych, handlowych, a także spółdzielni i stowarzyszeń.