Zdjęcia Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
14,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł świeże media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-783-2 Rok wydania...

Proponowany artykuł Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 14,25 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych analiz olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378757832

Tematyka

Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka

Sprawdź promocyjne oferty na Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

14,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktu i cenach wykorzystane w naszej klasyfikacji są zczytywane w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł świeże media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-783-2 Rok wydania 2022 Katowice Wydanie 1 ilość stron 172 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9

Rozdział 1
Budowanie zaufania między klientami a dostawcami z zastosowaniem techniki content marketingu w czasie pandemii COVID-19 (Anna Gruszczyńska-Radecka) 17
1.1. Istota inbound marketingu, content marketingu i relacyjnej koncepcji zaufania 18
1.2. Budowanie zaufania przy pomocy techniki content marketingu 23
1.3. Content marketing firm świadczących usługi w dziedzinie nowych technologii − analiza porównawcza 26

Rozdział 2
Analiza rynku pracy w kontekście nowych zawodów związanych z mediami społecznościowymi w dobie pandemii COVID-19 (Katarzyna Zając, Edyta Abramek) 31
2.1. Geneza, popularność, a także rola mediów społecznościowych we współczesnym świecie, a także ich wpływ na rynek pracy 32
2.2. Media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w sposobie rekrutowania pracowników 35
2.3. Zmiany w procesie rekrutowania współczesnych pracowników 36
2.4. Wpływ cyfryzacji i mediów społecznościowych na kompetencje wymagane od przyszłych pracowników 37
2.5. Metodyka badawcza pozyskania danych z rynku pracy 39
2.6. Wyniki badań rynku pracy 39

Rozdział 3
Pandemia SARS-CoV-2 jako uwarunkowanie prowadzenia działań z zakresu marketingu politycznego na przykładzie kampanii prezydenckiej w 2020 roku w Polsce (Jakub Kubasik) 45
3.1. Współczesny marketing polityczny 46
3.2. Serwisy społecznościowe jako narzędzie komunikacji z wyborcami 48
3.3. Live streaming 50
3.4. Współpraca z influencerami 53

Rozdział 4
Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie BNP Paribas Bank Polska (Tomasz Prałat) 55
4.1. Rozwój komunikacji w Internecie 56
4.2. Specyfika mediów społecznościowych 57
4.3. Zastosowana metodyka badań 58
4.4. Prezentacja przedsiębiorstwa 59

Rozdział 5
Wybrane aspekty problematyki przystępności multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących w Polsce w czasach pandemii COVID-19 (Agnieszka Kołodziejczak) 65
5.1. Typy osób głuchych i słabosłyszących 66
5.2. Zwykle spotykane problemy przystępności w świecie Internetu i czasach pandemii COVID-19 68
5.3. Zasady współpracy z tłumaczami polskiego języka migowego 69
5.4. Narzędzia online dostępne dla osób głuchych 71
5.5. Ogólny savoir-vivre wobec osób głuchych i słabosłyszących 73

Rozdział 6
Deepfake jako narzędzie współczesnej komunikacji (Michał Pyjas) 75
6.1. Deepfake jako narzędzie komunikowania – geneza i definiowanie pojęcia 76
6.2. Deepfake jako narzędzie komunikacji marketingowej i jego walory 78
6.3. Deepfake jako narzędzie komunikacji w aspekcie pandemii COVID-19 80
6.4. Deepfake jako narzędzie komunikacji – analiza krytyczna 81

Rozdział 7
Promocja szczepień przeciw COVID-19 za pomocą influencer marketingu (Karolina Kubasik) 84
7.1. Kim jest influencer? 84
7.2. #SzczepimySię? 86
7.3. Znani i renomowani na ratunek szczepieniom 88
7.4. Wyniki badania pilotażowego 90

Rozdział 8
Rola platform streamingowych jako źródła rozrywki a pandemia COVID-19 (Klaudia Adamiak, Maksymilian Bukowiecki, Błażej Foltyniewicz, Dijora Kopacz) 93
8.1. Rola czasu wolnego w życiu człowieka 93
8.2. Rozwój platform streamingowych 95
8.3. Metodyka badań własnych 97
8.4. Wybrane wyniki badania 98
8.4.1. Nawyki, doświadczenia i preferencje osób młodych w związku z oglądaniem filmów i seriali 98
8.4.2. Stosunek osób młodych do korzystania z platform streamingowych 99
8.4.3. Sylwetka standardowego użytkownika platform streamingowych 101
8.4.4. Wpływ pandemii na nawyki związane z oglądaniem filmów i seriali 101

Rozdział 9
Adaptacja komunikacji marketingowej w związku z sytuacją pandemiczną w 2020 roku na przykładzie sieci sklepów Empik (Przemysław Gabrych) 104
9.1. Działania w obszarze komunikacji marketingowej podejmowane poprzez Empik w związku z sytuacją pandemiczną 105
9.2. Działania w obszarze CSR podejmowane poprzez Empik w związku z sytuacją pandemiczną 109

Rozdział 10
Zmiany w postrzeganiu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności wywołane pandemią COVID-19 (Sylwia Majcher) 115
10.1. Charakterystyka oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych 116
10.2. Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności przed pandemią COVID-19 117
10.3. Postrzeganie produktów z oświadczeniami zdrowotnymi i żywieniowymi poprzez konsumentów w trakcie pandemii COVID-19 − wyniki badań własnych 120

Rozdział 11
Sytuacja pandemiczna jako źródło zmian w komunikacji biznesowej przedsiębiorstw na Podkarpaciu − wyniki badań bezpośrednich (Wioletta Frodyma, Hubert Leśniak, Katarzyna Pasternak, Klaudia Traciak) 125
11.1. Metodyka badań 127
11.2. Omówienie wyników badań 127
11.2.1. Wpływ pandemii na organizację pracy przedsiębiorstw 127
11.2.2. Zmiany powstałe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu w wyniku pandemii COVID-19 131
11.2.3. Użycie nowych narzędzi do komunikacji w okresie pandemii spowodowanej COVID-19 134
11.2.4. Kompetencje miękkie jako wyzwanie przyszłych czasów w świetle badań przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu 137

Bibliografia 143
Spis rysunków 161
Spis tabel 163
Spis zdjęć 164
Informacja o Autorach 165

Parametry

ISBN

9788378757832

Tematyka

Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Edward P.
Edward P.
21.11.2024
Czy możesz podesłać nam opinię i recenzję na temat produktu
Jeśli tylko korzystać z prezentowanego Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19, AZ#C7786539EB/DL-ebwm/pdf podziel się z innymi swoją oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Problemy państwa socjalnego i teoretyczne zagadnienia ekonomii. se 68
Publikacja prezentuje problemy badawcze podejmowane w Katedrze Ekonomii. Artykuły należycie wpasowuje się w problematykę państwa socjalnego....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zastosowanie metod ilościowych w zarządzaniu ryzykiem w działalności inwestycyjnej
Tytuł zastosowanie metod ilościowych w zarządzaniu ryzykiem w działalności inwestycyjnej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji
Tytuł Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Networking akademicki jako czynnik produktywności pracowników naukowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Networking akademicki jako czynnik efektywności pracowników naukowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe i interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010
Tytuł Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych
Tytuł Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych, AZ#7EF56CEAEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Projekty regionalne i lokalne - uwarunkowania społeczne i gospodarcze
Tytuł Projekty regionalne i lokalne - uwarunkowania społeczne i gospodarcze Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
A.B.C
Do sklepu Szczegóły

A.B.C

24,21 zł
Kod wew.: 143771Autor: CHRISTIE AGATHAMiejsce i rok wydania: 2009 ilość stron: 40 s. Oprawa: CD rozmiary: 150x140 ISBN: 978-83-7267-417-3Kod...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
W ich cieniu
Do sklepu Szczegóły

W ich cieniu

46,95 zł
Zwykli żyć w cieniu, być czyimś cieniem, aż do momentu kiedy ujawniła się w nich ta świadomość i chęć wyzwolenia. Być może był to jakiś...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem
Do sklepu Szczegóły

Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem

9,40 zł
Justyn Męczennik skierował list do marka Pompejusza w którym zdaje precyzyjną relację z rozmowy jaką przeprowadził z żydem Tryfonem. Książka...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Let`s visit england. photocopiable resource book for teachers
Let ’s Visit… to seria progresywnych podręcznik ó w dla nauczycieli z ciekawymi materiałami do kopiowania. Podręczniki prezentują różnorakie...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...