Zdjęcia Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym (PWE)
Do kupienia w: Marka: PWE
56,91 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym Podtytuł O modelu QualHE Autor Piotr Grudowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2504-6 Rok wydania 2022 Warszawa liczba stron 396 Format...
Proponowany produkt Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 56,91 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania setek hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320825046
Autor
Piotr grudowski
Sprawdź promocyjne oferty na Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym (sklep TaniaKsiazka.pl)
56,91 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktu i cen zastosowane w naszym rankingu są zczytywane prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym Podtytuł O modelu QualHE Autor Piotr Grudowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2504-6 Rok wydania 2022 Warszawa liczba stron 396 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Szkolnictwo wyższe. Wybrane zagadnienia międzynarodowe i krajowe
1.1. Szkolnictwo wyższe w ujęciu globalnym 1.2. Szkolnictwo wyższe w Unii Europejskiej 1.2.1. Wybrane historyczne modele europejskiego szkolnictwa wyższego 1.2.2. Proces boloński 1.3. Polskie szkolnictwo wyższe 1.3.1. Stan obecny i ważniejsze reformy w latach 1989–2014 1.3.2. Ustawa 2.0 — Konstytucja dla Nauki 1.3.3. Zmiany w systemie — rewolucja czy ewolucja?
2. Problematyka jakości. Ewolucja i rola w rozwoju społeczno-gospodarczym
2.1. Wielowymiarowość pojęcia jakości 2.2. Pomiar jakości 2.3. Satysfakcja, a także lojalność interesariuszy jako kluczowe miary jakości 2.4. Ewolucja podejścia do jakości i zarządzania tą kategorią 2.4.1. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) jako główny nurt rozwojowy zarządzania projakościowego 2.4.2. Kultura organizacji ukierunkowana na jakość 2.4.3. Modele doskonałości organizacyjnej 2.5. Normatywne podejście do zarządzania jakością 2.5.1. Normy ISO linii 9000 2.5.2. Inne normatywne systemy zarządzania 2.5.3. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a kultura jakości 2.6. Najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania jakością związane z TQM 2.6.1. Rola zarządzania ukierunkowanego na procesy 2.6.2. Koncepcja Lean Management 2.6.3. Koncepcja Six Sigma 2.6.4. Koncepcja Lean Six Sigma
3. Problematyka jakości usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora publicznego
3.1. Uwarunkowania zarządzania jakością w odniesieniu do usług 3.1.1. Specyfika usług i oceny ich jakości 3.1.2. Total Quality Service Management 3.1.3. Lean Service 3.1.4. Six Sigma i Lean Six Sigma w usługach 3.2. Zarządzanie jakością usług publicznych 3.2.1. Ewolucja koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 3.2.2. Uwarunkowania inicjatyw projakościowych w sektorze publicznym 3.2.3. Wspólna Metoda Oceny (CAF) — model doskonałości dla sektora publicznego 3.2.4. Normatywne systemy zarządzania w sektorze publicznym 3.2.5. Lean Management i Six Sigma w sektorze publicznym
4. Kategoria jakości w zarządzaniu szkołami wyższymi
4.1. Podstawy podejścia do jakości w szkolnictwie wyższym 4.1.1. Pojęcie jakości oraz jej ocena 4.1.2. Kategoria doskonałości 4.1.3. Kierunek zapewnienia jakości 4.1.4. Kultura jakości 4.2. Koncepcje zarządzania projakościowego w szkolnictwie wyższym 4.2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością jako podstawa zmian projakościowych 4.2.2. Lean Management 4.2.3. Six Sigma i Lean Six Sigma 4.2.4. Normatywne systemy zarządzania
5. Zarządzanie jakością w polskich uczelniach publicznych z perspektywy interesariuszy — badania i ich wyniki
5.1. Charakterystyka wybranych inicjatyw badawczych 5.2. Dorobek zarządzania jakością a system regulacji prawnych oraz postawy interesariuszy w odniesieniu do zarządzania jakością w uczelniach 5.2.1. Charakterystyka projektu badawczego 5.2.2. Ocena systemu regulacji prawnych związanych z jakością 5.2.3. Opinie interesariuszy dotyczące zarządzania jakością w polskich uczelniach 5.3. Wyniki innych przedsięwzięć badawczych dotyczących problematyki jakości w szkolnictwie wyższym
6. QualHE — sugestia modelu systemu zarządzania jakością w szkołach wyższych i zalecenia jego implementacji
6.1. Inspiracje do budowy modelu QualHE 6.2. Struktura modelu QualHE 6.3. Implementacja modelu QualHE — podstawowe zalecenia 6.3.1. Wybór procesów kluczowych w relacji do strategii uczelni 6.3.2. Czynniki modelujące kulturę jakości i jej diagnoza 6.3.3. Projakościowe zarządzanie systemem procesów 6.3.4. Użycia koncepcji Lean Management i Lean Six Sigma 6.3.5. Proces samooceny 6.3.6. Ocena skuteczności działań doskonalących
Podsumowanie
Załączniki Załącznik 1 Załącznik 2
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tablic
Parametry
ISBN
9788320825046
Autor
Piotr grudowski
Wydawnictwo
Pwe
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Helena E.
28.11.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas bardzo istotna
Jeżeli udało Ci się skorzystać z produktu Pwe Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym podziel się z użytkownikami opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...