\n\nKsiążka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia równocześnie zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym w dodatku obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
\n\nPłynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a głównie, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
\n\n W opracowaniu omówiono m.in. Takie kwestie jak: \n\n• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów; \n\n• cele i funkcje reklamy, a także jej warianty i formy; \n\n• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej, \n\na także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką i jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
\n\n Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, ale także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.