Ustawa o prawach konsumenta zmieniła w pokaźny sposób dotychczas obowiązujące przepisy odnoszące się do uprawnień konsumentów i obowiązków przedsiębiorców, w szczególności działających w internecie. \n \n Komentarz gromadzi omówienie m.in.: nowych ram prawnych dla umów zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym w internecie, obowiązków informacyjnych przedsiębiorców wobec konsumentów, także w zakresie umów zawieranych w sytuacjach charakterystycznych, prawa odstąpienia od umowy, w szczególności czasu, w jakim konsument może z tego prawa skorzystać, a także zasad i kosztów związanych ze zwrotem świadczeń po odstąpieniu od umowy, nowelizacji kodeksu cywilnego, najczęściej w zakresie rękojmi i gwarancji.
Adresaci: \n \n Publikacja asygnowana jest dla radców prawnych, adwokatów i sędziów, a także przedsiębiorców i ich związków, a także podmiotów zajmujących się ochroną praw konsumentów, jak ponadto dla samych konsumentów.