Zdjęcia naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
105,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Naruszenie prawa do znaku towarowego uznanego. Studium prawnoporównawcze Autor Joanna Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8160-471-0 seria Monografie Rok...
Proponowany towar naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 105,45 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiej analizy kilkuset sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788381604710
Autor
Joanna sitko
Sprawdź promocyjne oferty na naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
105,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności towaru i obowiązujących cenach zastosowane w klasyfikacji indeksowane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Naruszenie prawa do znaku towarowego uznanego. Studium prawnoporównawcze Autor Joanna Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8160-471-0 seria Monografie Rok wydania 2019 ilość stron 560 Format pdf Spis treści Wprowadzenie Rozdz. I znak handlowy uwielbiany jako kategoria normatywna – istota i geneza 1. Ratio legis ochrony znaków towarowych renomowanych 2. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego cenionego w federalnym prawie amerykańskim 3. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego cenionego w prawie Unii Europejskiej 4. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego lubianego w prawie polskim 5. Znak uwielbiany a inne kategorie znaków handlowych Rozdz. II Pojęcie renomy znaku towarowego i dowody jej istnienia 1. Renoma jako kryterium wyodrębnienia osobnej kategorii znaków handlowych 2. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie przedmiotowym i podmiotowym A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 3. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie terytorialnym A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 4. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie czasowym A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 5. Dowody na istnienie renomy znaku A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 6. Wnioski Rozdz. III Ustawowe znamiona stosowania kolizyjnego oznaczenia jako działania naruszającego prawo do znaku towarowego uznanego 1. Wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia w obrocie gospodarczym (handlowym) A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 2. Wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia w odniesieniu do towarów albo usług A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 3. Użytkowanie kolizyjnego oznaczenia jako znaku towarowego – cel i formy A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 4. Wpływ użytkowania kolizyjnego oznaczenia na funkcje pełnione przez znak towarowy uwielbiany – teoria funkcji w prawie unijnym i polskim 5. Bezprawność stosowania kolizyjnego oznaczenia w prawie polskim, brak zgody uprawnionego na wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia w prawie UE, a zasada słuszności w prawie USA A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 6. Wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia na terytorium objętym prawem wyłączymy do znaku towarowego uwielbianego (kwestia wykorzystania oznaczenia w internecie) A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 7. Formy wykorzystywania kolizyjnego oznaczenia A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 8. Wnioski Rozdz. IV Przesłanki naruszenia uwarunkowane relacjami zachodzącymi między oznaczeniami i towarami 1. Znaczenie i zakres badania relacji zachodzących między oznaczeniami i towarami 2. Tożsamość lub podobieństwo oznaczeń A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 3. Brak wymogu podobieństwa towarów A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 4. Skojarzenie/związek zachodzący między znakiem uwielbianym a kolizyjnym oznaczeniem A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 5. Wnioski Rozdz. V Skutki użytkowania oznaczenia jako przesłanka naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego 1. Czerpanie nienależnych korzyści z renomy lub odróżniającego charakteru znaku towarowego lubianego (pasożytnictwo) A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 2. Szkodliwość dla odróżniającego charakteru znaku towarowego uznanego (rozmycie) A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 3. Krzywdzącość dla renomy znaku towarowego szanowanego (przyćmienie) A. Federalne prawo amerykańskie B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie 4. Wnioski Rozdz. VI Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego 1. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku uznanego w federalnym prawie amerykańskim (§ 43 (c) (3) Lanham Act) A. Uczciwe zastosowanie oznaczenia B. Opisowe zastosowanie znaku towarowego uznanego osoby trzeciej C. Nominatywne zastosowanie znaku towarowego lubianego osoby trzeciej D. Użycie znaku towarowego uznanego osoby trzeciej w reklamie porównawczej E. Użycie znaku towarowego lubianego osoby trzeciej w ramach parodii, krytyki albo komentarza F. Wykorzystanie znaku towarowego szanowanego osoby trzeciej w związku z relacjonowaniem i komentowaniem wiadomości G. Niehandlowe zastosowanie znaku towarowego lubianego osoby trzeciej H. Wyczerpanie prawa I. „Porzucenie” znaku towarowego uznanego Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku cenionego w prawie Unii Europejskiej i w prawie polskim A. Uzasadnione przyczyny stosowania kolizyjnego oznaczenia („due cause”) B. Prawo używacza uprzedniego C. Wyczerpanie prawa do znaku szanowanego D. Tolerowanie wykorzystywania kolizyjnego znaku towarowego poprzez osobę trzecią E. Brak rzeczywistego użytkowania znaku towarowego renomowanego F. Zastosowanie znaku towarowego w reklamie porównawczej G. Dozwolone wykorzystywanie oznaczeń (art. 156 p.w.p. I art. 14 ust. 1 rozporządzenia 2017/1001) 3. Wnioski Rozdz. VII Ochrona zarejestrowanego znaku towarowego szanowanego w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 1. Delikt nieuczciwej konkurencji jako forma naruszenia prawa do znaku uwielbianego w federalnym prawie amerykańskim, prawie Unii Europejskiej i prawie polskim 2. Znaczenie klauzuli generalnej dla ochrony znaku cenionego 3. Pierwszeństwo i zakres stosowania oznaczenia w obrocie gospodarczym 4. Zdolność odróżniająca znaku towarowego 5. Renoma znaku towarowego 6. Relacja przepisów p.w.p. Do u.z.n.k. 7. Wnioski Wnioski
Parametry
ISBN
9788381604710
Autor
Joanna sitko
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mariusz I.
26.11.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla nas istotne znaczenie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf podziel się z nami oceną i opinią. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie wystarczająca.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...