Zdjęcia zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
48,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6052-4 Rok...
Prezentowany wporownywarce towar zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 48,45 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowej analizy setek sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326460524
Autor
Beata nowotarska-romaniak
Sprawdź promocyjne oferty na zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
48,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Zachowania klientów jednostkowych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6052-4 Rok wydania 2013 ilość stron 220 Format pdf Spis treści Wykaz ważniejszych skrótów str. 9
Wstęp str. 11
Rozdział I. Rozwój i funkcjonowanie rynku usług ubezpieczeniowych str. 21
1. Istota i charakterystyka rynku ubezpieczeniowego str. 21
2. Specyfika usług ubezpieczeniowych i ich klasyfikacja str. 29
3. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - ewolucja podstaw prawnych str. 43
4. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - instytucje i charakterystyka str. 51
Rozdział II. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych - ujęcie teoretyczne str. 65
1. Klienci, nabywcy i klienci na rynku - przegląd definicji i stanowisk teoretycznych str. 65
2. Istota i charakterystyka zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych str. 75
3. Uwarunkowania i czynniki zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych str. 79
4. Potrzeby klientów na rynku usług ubezpieczeniowych w świetle teorii potrzeb i teorii wyboru konsumenta str. 88
5. Proces podejmowania decyzji o zakupie i ich rodzaje w świetle teorii asymetrii informacji na rynku usług ubezpieczeniowych str. 97
6. Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych str. 106
Rozdział III. Metodyczne aspekty badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 115
1. Cele i zakres badań zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych str. 115
2. Źródła informacji o zachowaniach klientów indywidualnych str. 116
3. Metody badań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 121
4. Charakterystyka i organizacja badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 126
Rozdział IV. Zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 134
1. Świadomość ubezpieczeniowa jako podstawowy warunek zapotrzebowania ubezpieczenia str. 134
2. Czynniki warunkujące zachowania klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 139
3. Decyzje klientów o zakupie usługi ubezpieczeniowej str. 145
4. Zaspokojenie potrzeb ubezpieczeniowych przez klientów str. 154
Rozdział V. Typologia klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych według zachowań rynkowych str. 160
1. Metody typologii klientów jednostkowych na rynku usług ubezpieczeniowych str. 160
2. Typy klientów na rynku usług ubezpieczeniowych str. 167
3. Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych str. 171
4. Kierunki użytkowania wiedzy o zachowaniach klientów w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń str. 177
Zakończenie str. 183
Załącznik. Kwestionariusz ankiety str. 191
Spis ilustracji str. 201
Spis tabel str. 203
Bibliografia str. 205
Akty prawne str. 215
Strony internetowe str. 217
Parametry
ISBN
9788326460524
Autor
Beata nowotarska-romaniak
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Henryk S.
26.11.2024
Nadesłane przez konsumentów opinie mogą ułatwić decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli udało Ci się skorzystać z prezentowanego zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej podziel się z nami swoją recenzją lub opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...