Zdjęcia Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
96,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym Autor Bogusława Gnela Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6218-4 Rok wydania 2013 liczba...
Sugerowany wporownywarce towar Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 96,90 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczego porównania ogromnej ilości sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326462184
Autor
Bogusława gnela
Sprawdź promocyjne oferty na Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
96,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach użyte w klasyfikacji pobierane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym Autor Bogusława Gnela Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6218-4 Rok wydania 2013 ilość stron 484 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów str. 11Wstęp str. 21Rozdział IZagadnienia wprowadzające do problematyki umowy konsumenckiej str. 271.1. Pojęcie umowy i znaczenie jej ogólnej regulacji dla umowy konsumenckiej str. 271.2. Kryteria systematyzowania umów zobowiązaniowych a problem systematyzacji umów konsumenckich str. 341.2.1. Systematyzowanie umów zobowiązaniowych str. 341.2.2. Kwalifikacja i klasyfikacja umów zobowiązaniowych a umowa konsumencka str. 371.2.3. Kryteria kwalifikacji podmiotowej w umowach zobowiązaniowych str. 471.2.4. Geneza kwalifikacji podmiotu profesjonalnego w umowie handlowej (gospodarczej) i jednostronnie handlowej str. 521.2.5. Problem normatywnej definicji umowy obustronnie handlowej i jednostronnie handlowej niekonsumenckiej str. 591.3. Znaczenie dyrektyw konsumenckich dla kwalifikacji i regulacji umów konsumenckich a świeże tendencje w normowaniu tych umów str. 65Rozdział IIKryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej oraz jej miejsce w polskim systemie prawnym str. 932.1. Odmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej str. 932.1.1. Pojęcie przedsiębiorcy str. 932.1.2. Pojęcie konsumenta str. 1182.2. Cel i przedmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej str. 1442.2.1. Cel zawarcia umowy jako kryterium kwalifikacji umowy konsumenckiej str. 1442.2.2. Przedmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej str. 1492.3. Sens wyodrębniania umów konsumenckich str. 1562.4. Pojęcia i instytucje związane z umową konsumencką w projekcie nowego kodeksu cywilnego str. 1622.4.1. Uwagi wprowadzające str. 1622.4.2. Projektowane pojęcia konsumenta i przedsiębiorcy str. 1622.4.3. Obowiązujące instytucje reżimu umów konsumenckich a ich ogólny charakter w projekcie kodeksu cywilnego str. 1772.5. Miejsce umów konsumenckich w polskim systemie prawnym str. 183Rozdział IIISpecyfika prawnej regulacji umów konsumenckich str. 190 3.1. Idea ochrony konsumenta jako słabszej strony umowy a zasada swobody umów str. 1903.2. Zawarcie umowy konsumenckiej z wykorzystaniem wzorca umowy str. 1943.3. Problem niedozwolonych postanowień w umowach konsumenckich str. 2013.3.1. Zakres podmiotowy reżimu niedozwolonych postanowień umownych str. 2013.3.3. Kryteria i skutki uznania postanowienia za niedozwolone str. 2023.3.3.Rozumienie przez sądy polskie klauzuli dobrych obyczajów jako kryterium uznania postanowienia umownego za niedozwolone str. 2103.4. Umowy konsumenckie zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa str. 2113.4.1. Uwagi wprowadzające str. 2113.4.2. Pojęcie umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa w obowiązującym stanie prawnym str. 2133.4.3. Instrumenty ochrony konsumenta w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa str. 2163.5. Umowy konsumenckie zawierane na odległość str. 2183.5.1. Uwagi wprowadzające str. 2183.5.2. Pojęcie umowy zawieranej na odległość str. 2193.5.3. Zakres przedmiotowy regulacji umów zawieranych na odległość str. 2203.5.4. Wymagania informacyjne. Zgoda konsumenta str. 2223.5.5. Prawo odstąpienia od umowy i konsekwencje jego realizacji str. 2233.5.6. Pozostałe instrumenty ochrony konsumenta str. 2253.5.7. Przykłady używania przepisów o umowach zawieranych na odległość poprzez sądy polskie str. 2263.6. Znaczenie etapu przedkontraktowego w reżimach umów konsumenckich str. 2283.7. Ogólna charakterystyka najważniejszych instrumentów ochronnych w reżimie umów konsumenckich str. 2393.7.1. Ochrona konsumenta poprzez informację str. 2393.7.2. Prawo odstąpienia od umowy konsumenckiej bez podania przyczyny str. 2453.8. Problem naprawienia szkody niemajątkowej związanej z "naruszeniem" umowy konsumenckiej str. 2563.8.1. Problem dopuszczalności naprawienia szkody niemajątkowej w reżimie kontraktowym w polskim prawie str. 2563.8.2. Naprawienie szkody niemajątkowej wynikłej z naruszenia umowy konsumenckiej str. 264Rozdział IVUmowy sprzedaży konsumenckiej str. 2754.1. Sprzedaż konsumencka według ustawy o sprzedaży konsumenckiej str. 2754.1.1. Uwagi wprowadzające str. 2754.1.2. Niektóre aspekty sprzedaży konsumenckiej uregulowane w dyrektywie 99/44/WE str. 2774.1.3. Ogólna charakterystyka regulacji zawartych w ustawie o sprzedaży konsumenckiej str. 2814.1. Umowa sprzedaży konsumenckiej według kodeksu cywilnego str. 2984.3. Projektowane zmiany w regulacji umowy sprzedaży konsumenckiej w polskim prawie str. 308Rozdział VNiektóre konsumenckie umowy o świadczenie usług finansowych str. 3115.1. Pojęcie usług finansowych str. 3115.2. Umowa o kredyt konsumencki str. 3135.2.1. Regulacja umowy kredytu w prawie bankowym - wzmianka str. 3135.2.2. Umowa o kredyt konsumencki według ustawy z 2001 r. str. 3155.2.3. Umowa o kredyt konsumencki według ustawy z 2011 r. str. 3185.3. Umowy o usługi finansowe zawierane na odległość str. 3285.4. Konsumenckie umowy ubezpieczenia str. 3335.4.1. Uwagi wprowadzające str. 3335.4.2. Kwalifikacja ubezpieczyciela jako fachowej strony umowy ubezpieczenia str. 3365.4.3. Kwalifikacja ubezpieczającego jako konsumenta w umowie ubezpieczenia str. 3415.4.4. Konsumencka ochrona ubezpieczającego niebędącego konsumentem w przepisach o umowie ubezpieczenia str. 3455.4.5. Problem rozciągnięcia ochrony konsumenckiej na inne aniżeli ubezpieczający podmioty stosunku ubezpieczenia str. 3495.4.6. Przykłady wykorzystania reżimów konsumenckich dokonsumenckiej umowy ubezpieczenia str. 351Rozdział VIUmowa o imprezę turystyczną (o usługi turystyczne), a także umowy typu timeshare str. 3586.1. Umowa o imprezę turystyczną str. 3586.1.1. Uwagi wstępne str. 3586.1.2. Umowa o imprezę turystyczną w prawie unijnym str. 3636.1.3. Umowa o imprezę turystyczną w ustawie o usługach turystycznych str. 3676.2. Cywilnoprawne instrumenty ochrony klienta (konsumenta) w regulacji umowy o imprezę turystyczną str. 3726.2.1. Ogólne zagadnienia ochrony klienta w umowie o imprezę turystyczną str. 3726.2.2. Informacja przedkontraktowa str. 3746.2.3. Obligatoryjna treść umowy o imprezę turystyczną str. 3766.2.4. Inne obowiązki organizatora imprezy turystycznej oraz uprawnienia klienta str. 3786.2.5. Zasady odpowiedzialności organizatora turystyki za niewykonanie albo nienależyte wykonanie umowy o imprezę turystyczną str. 3826.2.6. Ochrona klienta a ochrona konsumenta przewidziana w odrębnych reżimach konsumenckich - wzmianka str. 3856.3. Umowy typu timeshare str. 3886.3.1. Ogólna charakterystyka timesharingu w uchylonej dyrektywie 94/47/WE str. 3886.3.2. Polska ustawa o timesharingu z 2000 r. str. 3906.3.3. Ogólna charakterystyka dyrektywy 2008/122/WE str. 3946.3.4. Polska ustawa o timeshare z 2011 r. str. 399Rozdział VIIUmowa konsumencka w prawie prywatnym międzynarodowym str. 4037.1. Kwalifikacja umowy konsumenckiej w prawie prywatnym międzynarodowym i jej skutki str. 4037.1.1 Geneza kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta, a także definicji umowy konsumenckiej w polskim prawie rywatnym międzynarodowym str. 4037.1.2. Umowa konsumencka według konwencji rzymskiej str. 4087.1.3. Umowa konsumencka w projektach ustawy o p.p.m. Z 2011 r. Na tle obowiązujących norm dotyczących kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta str. 4397.1.4. Umowa konsumencka według rozporządzenia Rzym I str. 4447.2. Umowa konsumencka w ustawie o p.p.m. Z 2011 r. Na tle obowiązujących norm dotyczących kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta str. 454Wnioski str. 459Wykaz literatury str. 465
Parametry
ISBN
9788326462184
Autor
Bogusława gnela
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Iwona W.
26.11.2024
Twórz z innymi aktywną wspólnotę i publikuj opinie recenzje i opinie
Jeżeli udało Ci się korzystać z oferowanego produktu Wolters kluwer polska sa Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym podziel się z innymi swoją subiektywną recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...