UWAGA!!! towar cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
W sumie więc można uznać, że los tygodników opinii uzależniony jest od umiejętności szybkiego i wprawnego odczytywania sygnałów płynących z systemu medialnego i systemu społeczno-politycznego. Ich ekonomiczna kondycja wyprzedzająco zawiadamia o koniunkturze rynku medialnego,poprawne jej zdiagnozowanie zakłócane jest przez normatywne lub ekonomiczne oddziaływanie władz państwowych na rynek medialny.
Treściowa zawartość tygodników opinii sygnalizuje zjawiska społeczne. Toczące się na ich łamach kampanie publicystyczne w głównej mierze wynikają z realnych problemów społecznych.
Zatrudnieni w nich dziennikarze stanowią elitę swojego zawodu. Posiadają także znaczny wpływ na ergonomiczne uczenie dziennikarstwa. Stanowią wzór, do którego dążą, albo z którym porównują się adepci tego zawodu.
Redakcje tygodników opinii zaczęły dywersyfikować swój towar. Jego papierowa wersja z biegiem czasu traci na znaczeniu zastępowana przeróżnymi cenowo zestawami dostępu do baz informacji (artykułów, analiz, itp.) wytwarzanych przez poszczególne redakcje.
Z Zakończenia
Książka wyszła spod pióra najwybitniejszego badacza współczesnego polskiego systemu mediów profesora Tomasza Mielczarka. Jej czytelnik otrzyma pracę o ogromnej zawartości faktograficznej i skłaniającą do głębokich refleksji nad współczesnymi mechanizmami komunikacji masowej. Wywoła szerokie zainteresowanie wśród studentów dziennikarstwa, politologii i kulturoznawstwa. Na pewno sięgną po nią uczestnicy życia politycznego i kulturalnego, znajdując w niej impuls do głębokich przemyśleń.
prof. Zw. Dr hab. Wiktor Pepliński
Praca jest wyjątkowo ciekawa, wartościowa i konieczna czytelnikom, jednocześnie medioznawcom jak i pokoleniom studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych. Wielką zaletą jest warstwa faktograficzna, jak i stosowne i wyważone podsumowania ewolucji linii redakcyjnej poszczególnych tytułów i wieloletnich trendów.
dr hab. Ryszard Filas
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.