Zdjęcia Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
9,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie niewielkich i przeciętnych przedsiębiorstw usługowych Autorzy Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Proponowany artykuł Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach kupisz w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie 9,50 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy wielu sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756897
Autor
Agnieszka dziubińska, marcin komańda
Sprawdź promocyjne oferty na Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
9,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktu i cenach użyte w zestawieniu są zczytywane praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw usługowych Autorzy Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-689-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 110 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7
Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 11 1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 11 1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 19 1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta 28
Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju minimalnych i średnich przedsiębiorstw 34 2.1. Zagadnienie adaptacyjności śladowych i średnich przedsiębiorstw 34 2.2. Wyzwania innowacyjności minimalnych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 41 2.3. Wiedza w relacjach z klientem w drobnych i przeciętnych przedsiębiorstwach usługowych 47
Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 54 3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 54 3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa minimalnych i średnich przedsiębiorstw 58 3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta 63
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Iwona T.
19.05.2024
Podesłana recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeśli udało Ci się skorzystać z pokazywanego Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podziel się z innymi oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach