Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
14,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-697-2 Rok wydania 2020 Katowice...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 14,25 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnego porównania wielu hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756972
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się (sklep TaniaKsiazka.pl)
14,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i zmianach cen wykorzystane w prezentowanej klasyfikacji są pobierane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-697-2 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 160 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9
Rozdział 1. Identyfikacja rynków wyłaniających się w świetle ogólnych problemów dotyczących konkurowania przedsiębiorstw 17 1.1. Rynki wyłaniające się w systemie gospodarki światowej 17 1.1.1. Wymiar historyczny 17 1.1.2. Wymiar informacyjny 21 1.1.3. Uniwersalny wymiar badań nad organizacjami w warunkach rynków wyłaniających się 27 1.2. Ewolucja systemu finansowego jako katalizator zmian w otoczeniu mikro i makro 31 1.2.1. Znaczenie systemu finansowego dla otoczenia działalności gospodarczej 31 1.2.2. Rozwój podstawowych części systemu finansowego 32 1.2.3. Kryzysy i spekulacja na rynkach finansowych 35 1.2.4. Zmienność na rynkach finansowych a mechanizmy podejmowania decyzji 40 1.3. Współczesne realia systemu finansowego a wyłaniająca się organizacja 42 1.3.1. Podstawy teoretyczne nowego emergentnego systemu 42 1.3.2. Finansjalizacja – istota i konsekwencje 43 1.3.3. Rola banków centralnych w dzisiejszej gospodarce 44 1.3.4. Zombifikacja gospodarki 46 1.3.5. Problem wartości i jej pomiaru 47 1.3.6. Pytanie o organizację emergentną 50
Rozdział 2. Wyznaczniki zachowań przedsiębiorstw w wyłaniających się warunkach otoczenia 52 2.1. Budowanie potencjału legitymizacyjnego przedsiębiorstw na rynkach wyłaniających się 52 2.1.1. Identyfikacja problemu legitymizacji przedsiębiorstwa 52 2.1.2. Legitymizacja przedsiębiorstwa na rynkach wyłaniających się 62 2.1.3. Legitymizacja przedsiębiorstwa na globalnym i lokalnym poziomie logik instytucjonalnych 71 2.1.4. Implikacje dla teorii i praktyki działalności przedsiębiorstw 77 2.2. Zdolności przedsiębiorstwa do skutecznej konkurencji w dynamicznym otoczeniu 80 2.2.1. Konkurowanie w warunkach zmienności otoczenia 80 2.2.2. Zdolności zwykłe i dynamiczne w organizacji 83 2.2.3. Wybrane koncepcje organizacji oparte na zdolnościach dynamicznych 85 2.2.4. Zdolności dynamiczne w konfiguracji organizacji 90 2.3. Uwarunkowania i kryteria pomiaru wyników w warunkach wyłaniających się organizacji 92 2.3.1. Otoczenie organizacyjne – od pewności do niepewności 92 2.3.2. Kultura organizacyjna w warunkach niepewności otoczenia 96 2.3.3. Aspekty skuteczności organizacyjnej warunkowane poziomem niepewności otoczenia i kulturą organizacyjną 98 2.3.4. Pomiar wyników wyłaniającej się organizacji jako wyzwanie strategiczne 100
Rozdział 3. Wyzwania dla rozwoju działań przedsiębiorstw na podstawie konwencjonalnego podejścia w warunkach wyłaniającego się otoczenia 101 3.1. Przedsiębiorstwa na rynkach wyłaniających się w świetle wybranych doświadczeń praktycznych 101 3.1.1. Perspektywa konkurencji w skali międzynarodowej 101 3.1.2. Perspektywa konkurencji w skali rynku lokalnego 105 3.1.3. Dwa strategiczne podejścia do rynku – próba identyfikacji 110 3.2. Potencjał ludzki jako strategiczny czynnik radzenia sobie z kryzysem spowodowanym pandemią. Przykład przedsiębiorstwa w branży IT 112 3.2.1. Pojęcie strategii przedsiębiorstwa w świetle wyłanialności otoczenia 112 3.2.2. Strategie personalne w warunkach kryzysu 117 3.2.3. Kreowanie potencjału ludzkiego w warunkach pandemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 – przykład funkcjonalny 121 3.2.4. Kryzys jako szansa na strategiczny rozwój przedsiębiorstwa 126 3.3. Wnioski dla przedsiębiorstw konkurujących w warunkach rynków wyłaniających się – alternatywna droga rozwoju współczesnych przedsiębiorstw 126
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zbigniew R.
22.12.2024
Nadesłana przez Ciebie recenzja / opinia produktu ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się wyślij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach