\n\nW publikacji omówiono kluczowe zagadnienia z zakresu metod i sposobów produktywnej windykacji należności. Autorka przedstawia ergonomiczne wskazówki dotyczące ograniczania i minimalizowania ryzyka powstawania nieuregulowanych należności, a także wskazuje produktywne narzędzia egzekwowania zobowiązań dłużników.
ergonomiczne rady zawarte w publikacji pomogą wierzycielowi skutecznie i zgodnie z prawem negocjować spłatę zadłużenia. \n\n Książka gromadzi odpowiedzi m.in. Na następujące pytania: \n • dlaczego klienci i przedsiębiorcy nie regulują zobowiązań w terminie;\n • jak minimalizować ryzyko powstania przeterminowanych należności;\n • jak weryfikować zdolność finansową klientów;\n • jak skutecznie odzyskiwać nieuregulowane należności od dłużników;\n • jak negocjować spłatę zadłużenia.
\n\nAutorka opisuje także nieetyczne praktyki dłużników działających na szkodę wierzycieli, a także podaje wskazówki, jak negocjować spłatę zadłużenia zgodnie z przepisami prawa i zasadami etyki. W dodatku porusza zagadnienia dotyczące psychologii dłużnika i filozofii działania wielu podmiotów na rynku.
\n\nPublikacja powstała na podstawie doświadczeń zawodowych autorki, a także innych przedsiębiorców, których miała okazję poznać w swojej pracy. Zagadnienia teoretyczne zostały poparte licznymi studiami przypadków i przykładami zaczerpniętymi z codziennej praktyki działania wielu podmiotów gospodarczych.
\n\n Adresaci: \n\nKsiążka przeznaczona jest dla wszelkich przedsiębiorców i menedżerów, osób planujących założyć i studentów kierunków związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem i jego płynnością finansową.
Zainteresuje jeszcze komorników, adwokatów i radców prawnych.