Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
26,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Radiowe audycje preferowane jako składnik realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 Autor Anna Musialik-Chmiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 kupisz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 26,60 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnych porównan kilkuset hurtowni i sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756767
Autor
Anna musialik-chmiel
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 (sklep TaniaKsiazka.pl)
26,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach zastosowane w powyższej klasyfikacji są pobierane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Radiowe audycje preferowane jako komponent realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 Autor Anna Musialik-Chmiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-676-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 286 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Część I Misja mediów publicznych – zagadnienia teoretyczne
Rozdział 1. Misja elektronicznych mediów publicznych 25 1.1. „Misja" – semantyka słowa 25 1.2. Media – elektroniczne i cyfrowe, świeże media… i stare, media publiczne – wykorzystanie słowa 34 1.2.1. Media elektroniczne i cyfrowe 35 1.2.2. Świeże media i… stare 38 1.2.3. Media publiczne 41 1.3. BBC – misja na straży „brytyjskich wartości" 47
Rozdział 2. Misja publiczna i służba – media „depozytariuszem dobra wspólnego" 54 2.1. Misja publiczna – służba i dobro wspólne 58 2.2. „Kontrakt służby" – modele mediów publicznych 61 2.3. Funkcje mediów w służbie publicznej 68
Rozdział 3. Etyczne powinności mediów publicznych w Polsce a ekonomiczne determinanty realizacji ich misji 74 3.1. Katalog zadań misyjnych w praktyce nadawców publicznych 76 3.2. „Publiczna danina" – ograniczenia i niedostatki sposobów finansowania misji 86 3.3. Ekonomiczne aspekty realizacji misji – opłaty abonamentowe 92
Część II Realizacja misji mediów publicznych – radiowe audycje preferowane
Rozdział 4. Misja na straży wartości – audycje preferowane 105 4.1. Szczególne powinności Polskiego Radia (2007-2017) 105 4.1.1. Kulturotwórcza i edukacyjna misja radia 113 4.2. Radiowe audycje preferowane 120 4.2.1. Struktura gatunkowa 132 4.3. Misja na straży wartości – Polskie Radjo w pierwszej dekadzie swej działalności (1925-1935) 140
Rozdział 5. Pomiędzy misją a komercją – analiza wybranych audycji preferowanych wykonywanych poprzez Polskie Radio Katowice S.A. 148 5.1. Tożsamość Polskiego Radia Katowice a realizacja misji regionalnego nadawcy 152 5.2. Szczególne powinności nadawców regionalnych 157 5.3 Ligoniowe radio jako przykład realizacji misji przez regionalnego nadawcę publicznego 160 5.4. Nadawca i jego wpływ na realizację misji publicznej 179 5.5. Dziennikarstwo misyjne. Pomiędzy powinnością i odpowiedzialnością a komercją 189 5.6. Studenckie radio jako nowatorska i perspektywiczna forma realizacji misji nadawcy regionalnego 195
Podsumowanie 201 Bibliografia 217 Aneks 241 Radiowa czelodka 241 Ligoniowe radio 251 Dojrzałe jabłko spada 261 Wojciech Korfanty in memoriam 268 Indeks osobowy 275 Spis tabel 281 Spis wykresów i ilustracji 283 Informacja o Autorce 285
Parametry
ISBN
9788378756767
Autor
Anna musialik-chmiel
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Monika I.
22.12.2024
Nadesłane przez użytkowników opinie produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach mogą ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeśli tylko skorzystać z Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 podeślij swoją opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja cena / jakość jest wystarczająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach