Zdjęcia Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
364,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Projektowanie wydajnych szkoleń. Learning Battle Cards Autorzy Marek Hyla, Sławomir Łais, Małgorzata Czernecka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8092-457-4 seria...
Proponowany towar Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 364,80 zł. Oferta ta stanowi efekt zbiorczego porównania wielu hurtowni i sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380924574
Autor
Małgorzata czernecka,sławomir łais,marek hyla
Sprawdź promocyjne oferty na Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards (sklep TaniaKsiazka.pl)
364,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności użyte w klasyfikacji są indeksowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards Autorzy Marek Hyla, Sławomir Łais, Małgorzata Czernecka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8092-457-4 linia Szkolenia - komplet Rok wydania 2016 ilość stron 570 Format pdf Spis treści Przedmowa | str. 11 Jak czytać tę publikację | str. 13
Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards | str. 15
Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku | str. 17 Nawyk uczenia się | str. 17 Symbioza pokoleń | str. 18 Atak klonów czy Drużyna Pierścienia? | str. 20 W sieci rozwoju | str. 21 Źródła wiedzy | str. 21 Mądrość tłumu | str. 22 Nie ma jednej drogi do celu | str. 23 Nauczanie a uczenie się | str. 23 Prosumer - daj mi się uczyć po swemu | str. 24 Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju | str. 24 Ciągła adaptacja - agile w uczeniu | str. 25 Samodzielnie nie oznacza samotnie | str. 26 Praktyka głównie | str. 26 Uczenie się przy okazji | str. 26 Świat jest grą | str. 27 Relacja uczący się - nauczyciel | str. 27 Big data | str. 27 Podsumowanie | str. 28
Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards | str. 29 Cel | str. 29 Inspiracje | str. 29 Podejście | str. 30 Czym są Learning Battle Cards? | str. 31 Talia kart | str. 31 Struktura karty | str. 32 Konstelacje kart | str. 35 Sposoby pracy z kartami | str. 36 Karty szkoleniowe i karty wsparcia | str. 37 Trzy stopnie złożoności kart w pasie | str. 37
Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards | str. 41 Warstwy w metodzie LBC | str. 42 Analiza potrzeb rozwojowych | str. 43 Kształtowanie świadomości osoby szkolonej | str. 44 Transfer wiedzy | str. 45 Budowanie umiejętności | str. 47 Wpływanie na postawy | str. 48 Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie | str. 49 Pomiar rezultatów procesu rozwojowego | str. 50 Podsumowanie | str. 51 Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych | str. 54 Przykład wykorzystania metody LBC - analiza przypadku | str. 55 Tło | str. 55 Charakterystyka producenta | str. 56 Sytuacja przed realizacją projektu | str. 56 potrzeby producenta | str. 56 zaimplementowane rozwiązanie | str. 57 Szczegółowy opis modelu | str. 57 Trudności | str. 59 Wnioski i rezultaty | str. 60
Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych | str. 61 Andragogika a pedagogika | str. 61 LBC a andragogika i pedagogika | str. 62 Flow | str. 64 LBC a flow | str. 65 Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo | str. 66 LBC a dziewięć działań dydaktycznych | str. 67 Facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 68 LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 69 Piramida Dale'a | str. 70 LBC a piramida Dale'a | str. 70 Brain rules | str. 72 LBC a brain rules | str. 73 Model ADDIE | str. 74 LBC a model ADDIE | str. 75 LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE | str. 76 cykl Kolba | str. 76 LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba | str. 78 Taksonomia Blooma | str. 79 LBC jako inspiracja do wykorzystania taksonomii Blooma poprzez projektanta cyklu rozwojowego | str. 80
Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards | str. 82 Poznaj mnie | str. 82 Reguły gry | str. 82 Podpowiedzi | str. 83 Dobierany | str. 83 Reguły gry | str. 84 Podpowiedzi | str. 85 Bitwa | str. 85 Reguły gry | str. 85 Podpowiedzi | str. 86 Konstelacja | str. 87 Reguły gry | str. 87 Przyporządkowanie | str. 88 Reguły gry | str. 89
Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy | str. 91 Opiekunowie kart | str. 91 Forma współpracy | str. 91 Struktura opisów kart | str. 92 Metody pracy z opisami kart | str. 92 OCENA 360 stopni | str. 94 ARTYKUŁ | str. 97 ANIMACJA | str. 100 UCZENIE przez APP-LIKACJE | str. 103 RZECZYWISTOŚĆ rozszerzONA | str. 107 OCENA | str. 111 AUDIOKONFERENCJA | str. 115 KSIĄŻKA | str. 119 AUDIOBOOK | str. 124 DRUGI OBIEG TREŚCI | str. 127 MASYWNE dane | str. 130 E-BOOK | str. 134 BLOG | str. 138 BENCHMARKING | str. 143 TABLICA | str. 148 KONFERENCJA | str. 152 OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ | str. 158 CERTYFIKACJA | str. 163 CHAT | str. 167 LISTA KONTROLNA | str. 171 COACHING | str. 174 SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW | str. 177 REPOZYTORIUM TREŚCI | str. 181 ANALIZA PRZYPADKU | str. 185 DYSKUSJA | str. 188 DEMONSTRACJA | str. 191 MAPA ODKRYWCÓW | str. 194 HISTORIA MULTIMEDIALNA | str. 197 E-SZKOLENIE | str. 201 E-MAIL | str. 206 WYJAŚNIENIE | str. 211 EKSPERYMENTOWANIE | str. 214 EKSPONAT | str. 218 INFORMACJA ZWROTNA | str. 222 FACYLITACJA | str. 225 GRUPA FOKUSOWA | str. 228 GRA | str. 232 HIPERMEDIA | str. 236 INFOGRAFIKA | str. 240 KOMUNIKATOR | str. 243 WYWIAD | str. 247 ZADANIE WDROŻENIOWE | str. 252 SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO | str. 256 WSPARCIE STANOWISKOWE | str. 259 ROTACJA STANOWISK | str. 262 I POZIOM KIRKPATRICKA | str. 265 II POZIOM KIRKPATRICKA | str. 268 III POZIOM KIRKPATRICKA | str. 271 IV POZIOM KIRKPATRICKA | str. 275 PIGUŁKA WIEDZY | str. 279 WYKŁAD | str. 283 JEDZ I UCZ SIĘ | str. 287 FILM | str. 291 MIKROBLOG | str. 295 MENTORING | str. 299 MULTIMEDIA | str. 303 MAPA MYŚLI | str. 307 METAFORA | str. 311 enigmatyczny KLIENT | str. 315 BIULETYN | str. 320 NOTOWANIE | str. 324 OBSERWACJA | str. 328 OTWARTE TREŚCI | str. 332 WARSZTATY ON-LINE | str. 338 ĆWICZENIE | str. 342 UCZENIE PROJEKTOWE | str. 347 PODCAST | str. 351 ANKIETA | str. 355 PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ | str. 358 PREZENTACJA | str. 363 QUIZ | str. 366 POWTARZANIE | str. 370 BADANIE | str. 373 REFLEKSJA | str. 377 ZWROT Z INWESTYCJI | str. 381 ODGRYWANIE ROLI | str. 384 SEMINARIUM | str. 388 SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE | str. 393 SZKICOWANIE | str. 397 WYSZUKIWARKA | str. 401 METODA CIENIA | str. 405 SYMULACJA | str. 409 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | str. 413 SIEĆ SPOŁECZNA | str. 416 DRUGI ekran | str. 423 HISTORIA | str. 428 STRESZCZENIE | str. 432 SONDAŻ | str. 436 WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY | str. 440 TUTORING | str. 444 ZADANIE ZESPOŁOWE | str. 448 UCZ NAUCZYCIELA | str. 452 FORUM DYSKUSYJNE | str. 455 TAGOWANIE | str. 459 SMS | str. 463 WYCIECZKA | str. 467 TEST | str. 471 WIRTUALNY AGENT | str. 476 videoKONFERENCJA | str. 482 video NA ŻĄDANIE | str. 485 WIZUALIZACJA | str. 488 WIRTUALNY ŚWIAT | str. 492 WARSZTATY | str. 496 KONFERENCJA INTERNETOWA | str. 501 WEBINARIUM | str. 504 WIKI | str. 508 ZESZYT ĆWICZEŃ | str. 512 POSZUKIWANIE SKARBÓW | str. 515
Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies | str. 519 Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji danych | str. 520 Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w szerokiej organizacji | str. 527 Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska | str. 532 Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do zastosowania e-learningu w praktyce szkolnej | str. 538 Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X | str. 543
Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych | str. 551 1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych na dodatek 1 | str. 553 2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym | str. 558 3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych na dodatek 1 - w układzie alfabetycznym | str. 563
Podsumowanie | str. 569
Parametry
ISBN
9788380924574
Autor
Małgorzata czernecka,sławomir łais,marek hyla
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Piotr N.
27.11.2024
Wysłane przez użytkowników opinie i recenzje pomogą innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z pokazywanego Wolters kluwer polska sa Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards podeślij do nas recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.
Tytuł Prawne aspekty bezpieczeństwa energetycznego w UE Autor Marcin Nowacki Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2360-4...
Tytuł Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach Autor Wojciech Czakon Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-3527-0...