Zdjęcia biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji jednostajnego rozwoju Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-637-8 Rok...
Sugerowany towar biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 10,45 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich analiz ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756378
Sprawdź promocyjne oferty na biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju (sklep TaniaKsiazka.pl)
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i aktualnych cen wykorzystane w naszej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji stabilnego rozwoju Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-637-8 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 128 Format pdf Spis treści Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień) 7 Rozdział I Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień) 9 Rozdział II Koncepcja jednostajnego rozwoju w jednostkach organizacyjnych sektora kultury (Katarzyna Żak) 17 Rozdział III przypasowanie strategii instytucji kultury do Celów jednostajnego Rozwoju ONZ – na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030 (Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber) 30 Rozdział IV Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR (Angelika Kantor, Jakub Kubiczek) 41 Rozdział V Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce (Małgorzata Grząba) 53 Rozdział VI Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk) 65 Rozdział VII Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące i wspierające Cele jednostajnego Rozwoju na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat) 76 Rozdział VIII Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel) 88 Rozdział IX Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk) 99 Bibliografia 109 Spis rysunków 123 Spis tabel 124 Informacja o Autorach 125
Parametry
ISBN
9788378756378
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Władysław G.
29.05.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla nas bardzo duże znaczenie
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu biznes w kulturze - kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju wyślij do nas swoją subiektywną ocenę i opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach