Zdjęcia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji (wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika)
Do kupienia w: Marka: wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
42,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja...
Sugerowany wporownywarce artykuł Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 42,75 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokiego porównania olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788323124597
Ilość stron
408
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
42,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności towaru i aktualnych cen wykorzystane w powyższym rankingu synchronizowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-2459-7 Rok wydania 2010 Toruń Wydanie 1 ilość stron 408 Format pdf Spis treści Wstęp /9Część I. Teoria powstawania satysfakcji klienta
Rozdział 1. Klient - źródła jego satysfakcji /17 1.1. Zapotrzebowania klienta /18 1.1.1. Istota potrzeb konsumpcyjnych /23 1.1.2. Źródła, parametry i kryteria klasyfi kacji potrzeb /26 1.1.3. Potrzeby konsumpcyjne podstawą zachowań konsumpcyjnych /33 1.2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta /34 1.2.1. Klasyczne modele psychologii klienta /36 1.2.1.1. Introspekcyjny model klienta /36 1.2.1.2. Behawiorystyczny model zachowania się klienta /36 1.2.1.3. Psychoanalityczny model osobowości klienta /37 1.2.2. Kognitywne modele zachowania klienta /38 1.2.2.1. Informacyjny model zachowania klienta /39 1.2.2.2. Komunikacyjny model zachowania konsumenta /40 1.2.2.3. Cybernetyczny model zachowania się klienta /41 1.2.2.4. Decyzyjny model zachowania konsumenta /42 1.2.3. Holistyczne modele zachowania konsumenta /45 1.2.3.1. Model Engela, Kollanta i Blackwella /45 1.2.3.2. Model zachowania konsumenta według Kalla /47Rozdział 2. Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji /49 2.1. Satysfakcja klienta - pojęcie i istota /50 2.2. Modele satysfakcji klienta /58 2.2.1. Model Emocjonalny /58 2.2.2. Model Oparty na Teorii Sprawiedliwości podmiany (Th e Equity Theory) /58 2.2.3. Model Oczekiwanej Niezgodności (Th e Expectancy-Disconfi rmation Model) /59 2.2.4. Model Jakości Usług /60 2.2.5. Model Kano /62 2.2.6. Koncepcja powstawania satysfakcji oparta na modelu PROSAT /64 2.2.7. Model Globalnej Satysfakcji Klienta /66Rozdział 3. Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji /68 3.1. Funkcje pomiaru satysfakcji klienta /68 3.2. Metody pomiaru satysfakcji klienta /74 3.2.1. Bezpośrednie metody /74 3.2.2. Pośrednie metody /103 3.3. Błędy pomiaru satysfakcji klienta /107Rozdział 4. Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji /111 4.1. Korzyści z prowadzenia badań satysfakcji klienta /119 4.2. Skutki braku satysfakcji /122 4.3. Przyczyny błędnego rozumienia zagadnienia satysfakcji klienta /124 4.4. Granice w satysfakcjonowaniu potrzeb klienta/127Rozdział 5. Warunki wydajnego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji /131 5.1. Tworzenie nowej kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta /133 5.2. Ukierunkowanie wszystkich pracowników na potrzeby zewnętrznych i wewnętrznych klientów /137 5.3. Finansowe i pozafi nansowe systemy bodźców w organizacji /141 5.4. Zastosowanie Change-Management do zmian organizacyjnych dotyczących zarządzania satysfakcją klienta /143Rozdział 6. Satysfakcja klienta jako miernik orientacji na klienta i poprawy jakości /145 6.1. Satysfakcja klienta a postrzegana przez klienta wartość produktu/148 6.2. Jakość determinantą kształtowania satysfakcji klienta /154 6.3. Satysfakcja klienta a lojalność /159 6.4. Istota i znaczenie wartości dla klienta /164 6.5. Znaczenie satysfakcji klienta w systemach zarządzania jakością i w kryteriach konkursu nagród jakości /167Rozdział 7. Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji /178 7.1. Stosowane strategie orientacji na klienta w organizacji /178 7.2. Mechanizmy wewnętrznego urynkowienia organizacji /185 7.3. Zarządzanie procesami w organizacji z uwzględnieniem strategii orientacji na klienta /187Część II. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznychRozdział 8. Analiza i ocena sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej /197 8.1. Miejsce i rola sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwie /197 8.2. Nowoczesnie cyklu doskonalenia jakości towaru badanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego /204 8.3. Ocena stopnia innowacyjnia działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta w badanych przedsiębiorstwach /209 8.4. Ocena atrybutów satysfakcji klienta z towaru w opinii badanych przedsiębiorstw /219 8.5. Wpływ poszczególnych obszarów sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie na sprawność cyklu zarządzania satysfakcją /222 8.6. Ocena ekspercka stopnia zaawansowania działań w poszczególnych obszarach sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie /224Rozdział 9. Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie /233 9.1. Projektowanie podsystemów decyzyjnego i informacyjnego organizacji /233 9.1.1. Podsystem informacyjny i strategia jego działania /233 9.1.2. Progresywnanie w projektowaniu podsystemów decyzyjnego i informacyjnego /234 9.1.3. Cykl podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie /237 9.2. Projektowanie Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie /239 9.3. Zarządzanie satysfakcją klienta jako cykl decyzyjny /243 9.4. Założenia do budowy modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /244 9.5. Cel i funkcja Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /255 9.6. Model Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /256 9.7. Empiryczna analiza obszarów rozbieżności (obszarów zarządzania satysfakcją klienta) w modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /276 9.8. Podstawowe wnioski i zalecenia z przeprowadzonych badań empirycznych /288Rozdział 10. Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń /294 10.1. Usługi ubezpieczeniowe - ich specyfika /294 10.2. Dystrybucja usług ubezpieczeniowych i kanały dystrybucji /296 10.3. Rynek ubezpieczeniowy i jego kupujący /300 10.4. Organizacja i metodyka badań /301 10.5. Badanie poziomu satysfakcji klienta w analizowanych towarzystwach ubezpieczeń /304 10.5.1. Identyfi kacja używanych metod pomiaru poziomu satysfakcji /305 10.5.2. Analiza czynników formujących satysfakcję klienta w badanych zakładach /308 10.6. Indeks Ważności Atrybutów Usług na rynku usług ubezpieczeniowych /313 10.7. Poziom satysfakcji klientów z nabytej usługi ubezpieczeniowej /321 10.8. Poziom satysfakcji klientów z wybranego kanału dystrybucji /329 10.9. Wskaźnik Satysfakcji Klienta z kanału dystrybucji - metoda Servqual /336Rozdział 11. Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian /347 11.1. Cenowe i pozacenowe czynniki satysfakcji klientów zakładów ubezpieczeń /347 11.1.1. Wpływ programów jakości na produktywność działania zakładu ubezpieczeń /347 11.1.2. Stopień nowoczesnia działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta i jego ocena w badanych towarzystwach ubezpieczeń /348 11.1.3. Potężne i słabe strony kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych na podstawie przeprowadzonych badań /355 11.2. Ewolucja czynników satysfakcji klienta /357 11.3. Model referencyjny kształtowania kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych /359 11.4. Podsumowanie /374Zakończenie /377 Bibliografia /379 Spis tabel /396 Spis schematów /399 Spis wykresów /403
Parametry
ISBN
9788323124597
Ilość stron
408
Rok wydania
2010
Kategoria
E-booki
Producent
wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława R.
28.11.2024
Przesłane przez użytkowników recenzje i opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko miałeś szansę korzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji podeślij nam swoją recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika