Zdjęcia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji (wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
42,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja...

Sugerowany wporownywarce artykuł Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 42,75 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokiego porównania olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323124597

Ilość stron

408

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)

42,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności towaru i aktualnych cen wykorzystane w powyższym rankingu synchronizowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-2459-7 Rok wydania 2010 Toruń Wydanie 1 ilość stron 408 Format pdf Spis treści Wstęp /9Część I. Teoria powstawania satysfakcji klienta

Rozdział 1. Klient - źródła jego satysfakcji /17
1.1. Zapotrzebowania klienta /18
1.1.1. Istota potrzeb konsumpcyjnych /23
1.1.2. Źródła, parametry i kryteria klasyfi kacji potrzeb /26
1.1.3. Potrzeby konsumpcyjne podstawą zachowań konsumpcyjnych /33
1.2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta /34
1.2.1. Klasyczne modele psychologii klienta /36
1.2.1.1. Introspekcyjny model klienta /36
1.2.1.2. Behawiorystyczny model zachowania się klienta /36
1.2.1.3. Psychoanalityczny model osobowości klienta /37
1.2.2. Kognitywne modele zachowania klienta /38
1.2.2.1. Informacyjny model zachowania klienta /39
1.2.2.2. Komunikacyjny model zachowania konsumenta /40
1.2.2.3. Cybernetyczny model zachowania się klienta /41
1.2.2.4. Decyzyjny model zachowania konsumenta /42
1.2.3. Holistyczne modele zachowania konsumenta /45
1.2.3.1. Model Engela, Kollanta i Blackwella /45
1.2.3.2. Model zachowania konsumenta według Kalla /47Rozdział 2. Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji /49
2.1. Satysfakcja klienta - pojęcie i istota /50
2.2. Modele satysfakcji klienta /58
2.2.1. Model Emocjonalny /58
2.2.2. Model Oparty na Teorii Sprawiedliwości podmiany (Th e Equity Theory) /58
2.2.3. Model Oczekiwanej Niezgodności (Th e Expectancy-Disconfi rmation Model) /59
2.2.4. Model Jakości Usług /60
2.2.5. Model Kano /62
2.2.6. Koncepcja powstawania satysfakcji oparta na modelu PROSAT /64
2.2.7. Model Globalnej Satysfakcji Klienta /66Rozdział 3. Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji /68
3.1. Funkcje pomiaru satysfakcji klienta /68
3.2. Metody pomiaru satysfakcji klienta /74
3.2.1. Bezpośrednie metody /74
3.2.2. Pośrednie metody /103
3.3. Błędy pomiaru satysfakcji klienta /107Rozdział 4. Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji /111
4.1. Korzyści z prowadzenia badań satysfakcji klienta /119
4.2. Skutki braku satysfakcji /122
4.3. Przyczyny błędnego rozumienia zagadnienia satysfakcji klienta /124
4.4. Granice w satysfakcjonowaniu potrzeb klienta/127Rozdział 5. Warunki wydajnego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji /131
5.1. Tworzenie nowej kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta /133
5.2. Ukierunkowanie wszystkich pracowników na potrzeby zewnętrznych i wewnętrznych klientów /137
5.3. Finansowe i pozafi nansowe systemy bodźców w organizacji /141
5.4. Zastosowanie Change-Management do zmian organizacyjnych dotyczących zarządzania satysfakcją klienta /143Rozdział 6. Satysfakcja klienta jako miernik orientacji na klienta i poprawy jakości /145
6.1. Satysfakcja klienta a postrzegana przez klienta wartość produktu/148
6.2. Jakość determinantą kształtowania satysfakcji klienta /154
6.3. Satysfakcja klienta a lojalność /159
6.4. Istota i znaczenie wartości dla klienta /164
6.5. Znaczenie satysfakcji klienta w systemach zarządzania jakością i w kryteriach konkursu nagród jakości /167Rozdział 7. Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji /178
7.1. Stosowane strategie orientacji na klienta w organizacji /178
7.2. Mechanizmy wewnętrznego urynkowienia organizacji /185
7.3. Zarządzanie procesami w organizacji z uwzględnieniem strategii orientacji na klienta /187Część II. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznychRozdział 8. Analiza i ocena sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej /197
8.1. Miejsce i rola sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości towaru w przedsiębiorstwie /197
8.2. Nowoczesnie cyklu doskonalenia jakości towaru badanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego /204
8.3. Ocena stopnia innowacyjnia działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta w badanych przedsiębiorstwach /209
8.4. Ocena atrybutów satysfakcji klienta z towaru w opinii badanych przedsiębiorstw /219
8.5. Wpływ poszczególnych obszarów sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie na sprawność cyklu zarządzania satysfakcją /222
8.6. Ocena ekspercka stopnia zaawansowania działań w poszczególnych obszarach sfery zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie /224Rozdział 9. Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie /233
9.1. Projektowanie podsystemów decyzyjnego i informacyjnego organizacji /233
9.1.1. Podsystem informacyjny i strategia jego działania /233
9.1.2. Progresywnanie w projektowaniu podsystemów decyzyjnego i informacyjnego /234
9.1.3. Cykl podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie /237
9.2. Projektowanie Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie /239
9.3. Zarządzanie satysfakcją klienta jako cykl decyzyjny /243
9.4. Założenia do budowy modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /244
9.5. Cel i funkcja Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /255
9.6. Model Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /256
9.7. Empiryczna analiza obszarów rozbieżności (obszarów zarządzania satysfakcją klienta) w modelu Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta /276
9.8. Podstawowe wnioski i zalecenia z przeprowadzonych badań empirycznych /288Rozdział 10. Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń /294
10.1. Usługi ubezpieczeniowe - ich specyfika /294
10.2. Dystrybucja usług ubezpieczeniowych i kanały dystrybucji /296
10.3. Rynek ubezpieczeniowy i jego kupujący /300
10.4. Organizacja i metodyka badań /301
10.5. Badanie poziomu satysfakcji klienta w analizowanych towarzystwach ubezpieczeń /304
10.5.1. Identyfi kacja używanych metod pomiaru poziomu satysfakcji /305
10.5.2. Analiza czynników formujących satysfakcję klienta w badanych zakładach /308
10.6. Indeks Ważności Atrybutów Usług na rynku usług ubezpieczeniowych /313
10.7. Poziom satysfakcji klientów z nabytej usługi ubezpieczeniowej /321
10.8. Poziom satysfakcji klientów z wybranego kanału dystrybucji /329
10.9. Wskaźnik Satysfakcji Klienta z kanału dystrybucji - metoda Servqual /336Rozdział 11. Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian /347
11.1. Cenowe i pozacenowe czynniki satysfakcji klientów zakładów ubezpieczeń /347
11.1.1. Wpływ programów jakości na produktywność działania zakładu ubezpieczeń /347
11.1.2. Stopień nowoczesnia działań w sferze zarządzania satysfakcją klienta i jego ocena w badanych towarzystwach ubezpieczeń /348
11.1.3. Potężne i słabe strony kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych na podstawie przeprowadzonych badań /355
11.2. Ewolucja czynników satysfakcji klienta /357
11.3. Model referencyjny kształtowania kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych /359
11.4. Podsumowanie /374Zakończenie /377
Bibliografia /379
Spis tabel /396
Spis schematów /399
Spis wykresów /403

Parametry

ISBN

9788323124597

Ilość stron

408

Rok wydania

2010

Kategoria

E-booki

Producent

wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesława R.
Wiesława R.
28.11.2024
Przesłane przez użytkowników recenzje i opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko miałeś szansę korzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Satysfakcja klienta. strategia - pomiar - zarządzanie. koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji podeślij nam swoją recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika [ebook] wprowadzenie do polityki zagranicznej państw członkowskich asean - Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
To z całą pewnością jedna z najkorzystniejszych pozycji poświęconych ASEAN – interesująco napisana, a co najważniejsze, merytorycznie i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Bliski wschód w procesie przemian. the middle east in a process of change. 1
Marek M. Dziekan Wprowadzenie / 9 Introduction / 13 BLISKI WSCHÓD W POLITYCE MIĘDZYNARODOWEJ THE MIDDLE EAST ON INTERNATIONAL POLITICS David...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw w stanach zjednoczonych ameryki północnej Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
Książka poświęcona jest aktywności inwestycyjnej polskich przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej – kraju, który spomiędzy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Sprawiedliwość w ekonomii dobrobytu. libertarianizm i szkoła austriacka, AZ#36AF2F49EB/DL-ebwm/pdf
Praca podejmuje problematykę ekonomii dobrobytu, a więc działu ekonomii zajmującego się próbą odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób maksymalizować...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Muzyka w logopedii. terapia, wspomaganie, wsparcie - trzy drogi, jeden cel Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
Tytuł Muzyka w logopedii. Terapia, wspomaganie, wsparcie - trzy drogi, jeden cel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Współczesna architektura i urbanistyka pekinu w kontekście warunków politycznych
Tytuł Współczesna architektura i urbanistyka Pekinu w kontekście warunków politycznych Autor Joanna Kucharzewska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Karanie, terapia, resocjalizacja. w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań
W moim przekonaniu recenzowana praca naukowa stanowi cenne opracowanie z zakresu resocjalizacji, którego odbiorcami będą: funkcjonariusze...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Elzenberg - tradycja i współczesność - Ryszard Wiśniewski, Włodzimierz Tyburski
Przedmowa Wskażmy na początku trzy zasadnicze powody, które zainspirowały toruńskie środowisko filozoficzne do organizacji na Uniwersytecie...
Rekomendacja
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Język przemówień politycznych generała wojciecha jaruzelskiego w okresie stanu wojennego Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
W książce niniejszej zostaną poddane analizie cechy typowe języka propagandy totalitarnej i ich realizacja w polskim systemie po­litycznym....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. approche comparative franco-polonaise
Tytuł Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise Autor Marcin Skibicki Języki francuski, polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Zasada bezpośredniości wyborów i jej gwarancje w polskim prawie wyborczym Wydawnictwo naukowe uniwersytetu mikołaja kopernika
Zasada bezpośredniości wyborów w polskim prawie wyborczym ma status podstawowej zasady prawa rządzącej wyborami. Jednak choć od początków...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Ekstaza w świecie umiaru. o systemie estetycznym władysława chodasiewicza
Tytuł Ekstaza w świecie umiaru. O systemie estetycznym Władysława Chodasiewicza Autor Jolanta Brzykcy Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...