"Dziękuję, nie jestem zainteresowany", "Ten abonament to zwykłe złodziejstwo", "U konkurencji jest taniej", "To ja się jeszcze zastanowię". Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz prędki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To charakterystyczne błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko wywołują one utratę klienta,najczęściej solidnie zmniejszają efektywność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.
Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej - od ręki, z marszu, najlepiej dziś, aby już jutro poczuć udoskonalenie. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się z pewnością, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą wydajne w rękach telemarketerów pracujących z klientami jednostkowymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.
* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.
Bartłomiej Stolarczyk skupia się na najszczególniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej, przedstawia proste i produktywne narzędzia, które odnoszą się do naszych realiów biznesowych. Analizuje dużo codziennych sytuacji z pracy telemarketera i pokazuje, jak wykorzystać je w taki sposób, żeby jego praca była jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazłem tak użytecznego opisu radzenia sobie z niełatwym klientem i propozycji wyjścia z kłopotliwych sytuacji i przykładów rozmów z klientami odnoszących się do tak różnorodnych branż i grup klientów.
Marcin Piotrowski, menedżer działu sprzedaży, postępowa firma SA,
Sprzedawcy pracujący w naszej firmie od lat swoje sukcesy budują, korzystając ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiązkowa dla każdej osoby podejmującej kontakt telefoniczny z klientem. Nieprzeciętne narzędzie służące do podniesienia skuteczności, a tym samym do rozszerzenia sprzedaży. Gorąco polecam!
Maciej Dąbrowski, kierownik działu sprzedaży, księgarnia i hurtownia Taniej Książki - Księgarnia Tuliszków,
Książka przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnienia sprzedaży poprzez telefon. To także bardzo wartościowe źródło wiedzy, zarówno dla debiutantów, jak i weteranów działów sprzedaży. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto zajmuje się kontaktami z klientem.
Michał Zdybel...