Oto przewodnik asygnowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak generować autentyczne relacje w swej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco korzystny łączy perspektywę naukową i ergonomiczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, aby od razu wdrożyć je we własnej firmie.
W książce wynajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w przypadku kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki potężnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji, a także lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, żeby stać się liderem sprawnym. Wystarczająco korzystnym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo.
Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w niepokaźnym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!
Zajrzyj na stronę książki!