Zdjęcia challenges for companies and consumers on international market
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Challenges for companies and consumers on international market (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Challenges for Companies and Consumers on International Market Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-537-1 Rok wydania 2018 Katowice...
Proponowany produkt challenges for companies and consumers on international market można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 30,40 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378755371
Ilość stron
251
Sprawdź promocyjne oferty na challenges for companies and consumers on international market
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na challenges for companies and consumers on international market jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
challenges for companies and consumers on international market (sklep TaniaKsiazka.pl)
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności zastosowane w rankingu indeksowane są w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Challenges for Companies and Consumers on International Market Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-537-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 251 Format pdf Spis treści Foreword 7 Acknowledgement 9 Part I International environment for companies and consumers Marzena Czarnecka, Grzegorz Lot Consumer protection standards on electricity markets 13 Urszula Grzega Selected elements of living conditions of the population of the European Union 25 Agata niewiele znaczącysa-Kaleta Cultural determinants of consumer behavior in marketing practice – selected aspects 36 Part II Marketing instruments and companies performance on international market Jean Pfiffelmann Talent attraction in global business through employer brand image 57 Jakub Wolny, Marta Grybś-Kabocik Methods of low-budget promotion of startups 78 György Jóna, Levente Varga Case study on marketing of a focal firm – a network approach 87 Part III Business models of companies on international market Patryk Mączko International business activities on moto-vehicles market 101 Agnieszka Tetla Logistic consumer service in preventing consumer misbehavior on insurance market 116 Tomasz Silwanowicz Origin and development of collaborative finance 124 Part IV Consumers and their behavior on international market Aleksandra Burgiel Consumers’ attitudes towards non-ownership consumption and their managerial implications 139 Gabriela Hanus Children and adolescents as consumers on food market and their food choices – literature and research review 159 Izabela Sowa Rationality of consumers’ behaviors as the basis of their typology 171 Sławomir Smyczek Differences and similarities in consumer behavior on international market 186 Part V New trends in consumer behavior on international market Krzysztof Hojeński, Agnieszka Put Benefits and threats for consumers of free-to-play games 205 Marta Grybś-Kabocik Misbehavior of e-shops’ consumers – empirical analysis 227 Agnieszka Hat Consumer ethnocentrism in service markets – the identification of typological groups 233 List of authors 251
Parametry
ISBN
9788378755371
Ilość stron
251
Rok wydania
2018
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Aleksandra R.
22.12.2024
Twórz z innymi użytkownikami aktywną wspólnotę i podsyłaj opinie komentarze i opinie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu challenges for companies and consumers on international market wyślij swoją opinię lub ocenę. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach