Zdjęcia Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
18,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji Autor Jerzy Michnik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-082-6 Rok...
Prezentowany artykuł Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 18,53 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych analiz setek sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378750826
Autor
Jerzy michnik
Sprawdź promocyjne oferty na Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
18,53 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktu użyte w klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji Autor Jerzy Michnik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-082-6 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 ilość stron 194 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7 ROZDZIAŁ 1. METODY WSPOMAGANIA DECYZJI 15 1.1. Wprowadzenie do analizy decyzyjnej 15 1.2. Metody syntetycznej relacji preferencji 25 1.3. Metoda Bordy i jej rodzaje 31 1.4. Metoda VIKOR-S 33 1.5. Metoda AHP 38 1.6. Planowanie scenariuszowe i MCDA 42 ROZDZIAŁ 2. METODY MODELOWANIA STRUKTURALNEGO 47 2.1. Mapy poznawcze jako metody strukturyzacji problemu 47 2.2. Mapy poznawcze w analizie decyzyjnej 48 2.3. Rozmyte mapy poznawcze 52 2.4. Mapy uzasadnień 55 2.5. Mapa poznawcza z oceną ilościową 60 2.6. Metoda ANP 63 2.7. Metoda DEMATEL 66 2.8. Metoda WINGS 69 2.9. Porównanie metod ANP, DEMATEL i WINGS 83 ROZDZIAŁ 3. Proces INNOWACJI I JEGO KLUCZOWE DECYZJE 87 3.1. Pojęcie innowacji 87 3.2. Modele cyklu innowacji 89 3.3. Kluczowe sytuacje decyzyjne w procesie innowacji 93 ROZDZIAŁ 4. WSPOMAGANIE DECYZJI STRATEGICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH W PROCESIE INNOWACJI 105 4.1. Wspomaganie wyboru strategii innowacji 105 4.2. Wspomaganie wyboru pozycji strategicznej 114 4.3. Wspomaganie wyboru organizacji działalności B&R 125 ROZDZIAŁ 5. WSPOMAGNIE SELEKCJI PROJEKTÓW INNOWACJI 131 5.1. Przykłady praktycznych zastosowań metod wielokryterialnych w literaturze światowej 131 5.2. Wybór kryteriów 138 5.3. Propozycja klasyfikacji kryteriów 140 5.4. Procedura MCDA + planowanie scenariuszowe 141 5.5. Modelowanie strukturalne w selekcji projektów innowacji 145 ZAKOŃCZENIE 155 Dodatek A. Relacje i ich własności 161 Dodatek B. Macierze stochastyczne 163 Dodatek C. Tabele z wynikami modeli wyboru pozycji strategicznej 165 Bibliografia 177 Spis rysunków 187 Spis tabel 189 Skorowidz 193
Parametry
ISBN
9788378750826
Autor
Jerzy michnik
Ilość stron
194
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Waldemar A.
30.05.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika jest dla nas ważna
Jeśli tylko skorzystać z oferowanego produktu Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach