Tytuł Wiedza i komunikacja w najnowocześniejszych organizacjach. Komunikacja elektroniczna Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-683-9 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 ilość stron 500 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH 11 Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH 30 Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ? 56 Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ 64 Małgorzata Dolińska: zastosowanie technice INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH najnowocześniejszych WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO 83 Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO składnik KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH 93 Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA kompensowanIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA 110 Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ 121 Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE 134 Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 150 Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA 165 Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO postępowE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 172 Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI, a także WERYFIKACJI REGUŁ I cyklÓW BIZNESOWYCH 182 Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI dużyCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE wykorzystania GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI oraz TECHNIK MULTIMEDIALNYCH 208 Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW 227 Łukasz Łysik, Robert Kutera: przenośnE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 243 Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ 257 Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE 267 Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU 286 Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH 296 Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI wykorzystania technice mobilnYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE 317 Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA danych W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ 335 Agnieszka Perzyńska: zastosowanie technice INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII marki PRZEDSIĘBIORSTW 353 Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: nowe TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 371 Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0 389 Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ organicznA W nowoczesnYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 399 Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO rozszerzANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH 417 Bogdan Stefanowicz: cechy WIEDZY 437 Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW 446 Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA kombinacjI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 464 Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I części ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH 478 dane O AUTORACH 497